Эссе және өлең-жыр байқауы

Тұрақты магнит. Жердің магнит өрісі

ШҚО Абай ауданы М.Әуезов орта мектебі
физика пәнінің мұғалімі: Ләйлә Мухатова   

Сынып: 8                                 Пән атауы: физика

Тақырыбы

Тұрақты магнит. Жердің магнит өрісі.

Сабақ мақсаты

Оқыту мен оқудағы рефлексифтік әдіс- тәсілін қолдана отырып, «Тұрақты магнит. Жердің магнит өрісі» тақырыбы бойынша теориялық білімдерін практикалық есеп шешуін үйрену, оны құбылыспен ұштастыра білуі.

Күтілетін нәтиже

-тақырыптың ең маңызды ұғымдары меңгереді.

-сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімдерін жетілдіреді және жүелейді.

-топта жұмыс жасаулары  қалыптасады.

Сабақ түрі

Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру.

Білім беру технологиясы

Жұптық  жұмыстарға арналған.

Сабақтың білім беру формасы

Сыни тұрғыдан ойлау, дарындылықты арттыру, дарындылықты арттыру, «мен» тұжырымдамасын қалыптастыру.            

Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер

Ой-толғау, өзіндік жұмыс, оқыту үшін және оқуды бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту әдісі, топтық шығармашылық жұмыс.

Көрнеліктер

Электрондық оқулық,плакаттар,документкамера.

Сабақ барысы

Ұйымдастыру

( 2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1. Топқа бөлу: «Ғалымдар» әдісі арқылы топтарға бөліну.

Оқушылар парақ қағаздарды алып онда жазылған ғалымның атын анықтап фотодағы ғалымның бейнесін анықтап тобын анықтайды .

Ой қозғау

(5  мин)

2. «Магниттер» бейнеролик.

2.Оқушылар бейнероликпен танысып тақырыпты ашады.

Негіздеме бөлімі

( 19 мин)

3.Топтарға бағытталған тапсырмалар:    

1-ші топ:«Ресурс № 1» : Тұрақты магнит.

2-ші топ:«Ресурс № 1» : Жердің магнит өрісі.

 

 

3.Тақырып бойынша білімдерін жүйелейді, жетілдіреді.

Ресурспен жұмыс атқарып оқулықтан негіздеме мәліметті жүйелеуін үйренеді.

Практикалық білімдерін тұрмыстағы құбылыспен салыстыра отырып ой-өрістерін арттырады.

Топтар бір-бірін формативті бағалайды.(әр бағалауды дәлелдейді

Қорытындылау

( 10 мин)

4 Постерді қорғау.

 

Формативты бағалау.

4. Оқушылар тапсырма бойынша постерлерін қорғайды. (оқушыларда көшбасшылық, шығармашылық, «мен» тұжырымдамалары қалыптасады)

Бағалау

(3 мин)

5.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауымен қорытынды өз-өзін бағалау.

5.Критериялық бағасын ескере отырып, мұғалімнің суммативті бағасы.

Үйге тапсырма

(1 мин)

6.  §50, 51 конспект.

6. Өзіндік жұмыс- оқушының жауапкершілігін, ізденісін арттырады, ғылыми деректер мен терминдерге ойларын,тілдерін дағдыландырады.

Рефлексия

( 5 мин)

7.Кері байланыс : «Білдім-Үйрендім-Ұсыныс» - стикер.

 

7.Өз ойларын, ұсыныстарын стикерге жазу арқылы сабақты және өзін бағалайды.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...