Өлең, жыр, ақындар

Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің негізгі әдістері

Алматы қаласы №13 мектеп-гимназия
математика пәнінің мұғалімі
Боштаева Нурипа Абдыкаимовна

11 «А» сынып  пәні: алгебра және анализ бастамалары

Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің негізгі әдістері.

Сабақтың мақсаты: 

1. Білімділік: Бір есепті бірнеше тәсілмен  шығару арқылы зерттеу жұмысына бағытталып, тиімді тәсілді таңдауға үйренеді.    

2. Дамытушылық: Оқушыға бағдарламадан тыс теориялық материалды қолдануға мүмкіндік бере отырып, есеп шығара білу іскерлігі дамиды.

3. Тәрбиелік: Бірлесіп жұмыс істей отырып, мақсатқа жетуге, зейінділікпен тапқырлыққа тәрбиеленеді.

Сабақтың түрі: Білімді жинақтау, бекіту сабағы.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы: Интербелсенді тақта, тест сұрақтары, деңгейлік тапсырмалар, семантикалық карта.

І. Ұйымдастыру кезеңі: «Білімді болу деген сөз – белгісіз нәрсені ашу». Әл – Фараби

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

№329.   

 

№333 (1)

 

7 - 6∙7х+5=0

«Есеп біреу - шешу жолы бірнеше»

1. Тәсіл (Крамер ережесі):

 

Жауабы: (2;3)

2-тәсіл (қосу)  

3-тәсіл (алмастыру)

4-тәсіл (графиктік)                     

Сабақтың барысы:

 ІІІ. «Ойлан, тап»  Теңдеуді шешу арқылы жауабына қарай топқа бөліп, топ басшысын анықтау.

 Топ жетекшісі топтың атын таңдайды «Сенім», «Таңдау», «Бәрі», «Өкіл».

Бағалау парағы беріледі.

Әр топтың тапсырмалары айтылады.

«Бәрі»

Бұл топтағы оқушыларға деңгейлік есептер беріледі, әркім өзінің деңгейіне қарай есеп шығарады, баға жеке оқушының орындаған жұмысына қойылады.

«Бәрі» тобының тапсырмалары:

 

«Өкіл» 10 сұрақтан тұратын деңгейлік тест тапсырмасы беріледі, бірге орындап, жауабын 1 оқушы айтады, оған қойылған баға бәріне қойылады.

 

Есепте:                                                  

 

«Таңдау»

 

Әр оқушыға «Сенім» тобындағы оқушылар екі сұрақтан қояды. Жауабының дұрыстылығына қарай бағаланады. 

 «Сенім»

Ұстаз ролін атқарады, сұрақ қояды, тест жауабын тексереді

IV. «Семантикалық картамен жұмыс»

I карта

II карта

III карта

IV карта

                                              V.  Үйге:  №336(1), №340(1), №343(1).   

VІ. Оқушы білімін бағалау.

VII. Қорытынды:

Білім деген – биік шың. Оған самғап қыран да, өрмелеп жылан да шығады. Алаштың  ұл-қызы білім атты биік шыңға қыранша самғап шығуы керек.                                  

 Н.Ә. Назарбаев


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз