6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: №68 |
|||||||
Күні: 18.02.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Карибаева Ш. |
|||||||
Сынып: 6 |
||||||||
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу; |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар: Барлығы:
Кейбіреуі:
|
|||||||
Бағалау Критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; - Өзгенің пікірін құрметтеу; - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; |
|||||||
Пәнаралық Байланыстар |
Қазақ әдебиет |
|||||||
Бастапқы Білім |
Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сынып оқушыларын түгендеу, амандасу, сынып иазалығын қарау Қазір бәріміз алдарыңыздағы қағазға өз есімдеріңізді жазып, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін қосасыздар. Мәселен, «Аманкүл» есімі «А» әрпінен басталады, яғни «алғыр» (немесе «ақылды», «айбынды», «асқақ», «айлалы», «арынды», т.б.) Диас(«думанды», «дарынды», «даңқты»)Бекарыс («байсады», «берекелі», «бақытты») Есет(еңді) Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп, Үй тапсырмасын тексеру. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру. Түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды. Сыныпты топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Топқа арналған ереже:
|
Презентация |
||||||
Сабақтың ортасы
|
Сабақты бастамас бұрын өткен сабаққа саяхат жасайық. Өткен сабақта сіздер не өттіңіздер? «Ой шақыру» С-1. түріндегі сызықтық теңсіздіктерді қалай шешеміз. С-2. Алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге қалай келтіреміз. С-3. Теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде қалай кескіндейміз, мысал келтіру. С-4. Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығына қалай белгілейміз, мысал келтір. С-5: Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде қалай жазамыз, мысал келтір. Сіздердің айтқандарыңызды қорытындылай келе, бүгінгі сабағымыз қалай өтетіндігіне мақсат қояйық. Бірайнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу |
смайликтер
Қосымша 1 |
||||||
|
Жаңа сабақ Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз – жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысын тура теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәндері. Жүйедегі теңсіздіктердің барлығына ортақ шешімдер жиыны жүйенің шешімдері болады. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімдерін табу үшін:
Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері жиындарының қиылысуы жүйенің шешімдері болады.
|
Математика Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2018,
|
|
|||||
|
Топтық жұмыс Есептер шығара отырып, сіздер тақырыпты қаншалықты меңгергендеріңізді тексересіздер. 1 топ №970 Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
3х-3 5х+15 3х-х 5х-2х 2х 3х х х Жауабы:
№976. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
2 топ №970 Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
2х+4 7х+14 2х-5х 7х-6х -3х х х Жауабы:
№1061. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
Дескриптор:
|
Презентация Қосымша 2
Математика Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2018, |
||||||
|
Сергіту сәті. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. |
Презентация |
||||||
|
Жеке жұмыс №968. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер: Ж: Ж:
Ж: Ж:
|
Қосымша 3 |
||||||
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: № 969. Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі
|
Математика Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2018,. |
||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар |
||||||
Саралау тапсырмалары топтық жұмыстарда беріледі. Топтық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. |
Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды смайликтермен мадақтау |
Оқушылармен сергіту сәті жүргізіледі. |
||||||
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі