Корейская косметика премиум класса

Қарапайым тригонометриялық теңдеу

Алматы қаласы НЗМ ХБН математика пән мұғалімі
Жупархан Розагүл

11.3В бөлім: Тригонометрия

Мектеп: 

Сынып: 10 J                                                                                Мұғалім: 

Күні: 31.01.19 ж

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Тригонометриялық теңдеулерді шешу

 

                        Оқу                                

                 мақсаттары:

11.2.3.3 қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешеді;

11.2.3.4 тригонометриялық теңдеулерді шешеді (негізгі тригонометриялық формулалар, квадрат теңдеуге келтіру, бірінші және екінші дәрежелі біртекті теңдеулер, көбейткіштерге жіктеу әдістерін қолданады);

Сабақ мақсаттары:

Барлығы:

  • Тригонометриялық теңдеулердің дербес және жалпы жағдайдағы формулаларды біледі
  • Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады

Көпшілігі:

  • турлендірулерді қолдану арқылы, қарапайым тригонометриялық теңдеуге келтіреді
  • жаңа айнымалы енгізе біледі
  • көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі

Кейбірі:

  • әр түрлі әдіс тәсілдер қолдану арқылы тригонометриялық теңдеулерді шешеді
  • бір теңдеуді бірнеше әдіспен шеше алады;

Жетістік критерийлері

Оқушы мақсатқа жете алады, егер

  • Қарапайым тригононметриялық теңдеулерді шеше алса
  • Қарапайым тригонометриялық теңдеудің шешімін жаза білсе
  • Кері тригонометриялық функциялардың мәндерін таба білсе
  • Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білсе

          Тілдік  мақсаттар:

  • Қарапайым тригононметриялық теңдеу
  • Қарапайым тригонометриялық теңдеуге келтіру
  • Анықталу облысы
  • Мәндер облысы

Құндылықтарды дарыту

   І. Оқушыларда өз бетімен жұмыс істеу мәдениетін дамыту,  ұйымшылдыққа үйрету, бірін-бірі сыйлау

   ІІ. Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет

   ІІІ. Оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу

Пәнаралық байланыстар

Геометрия

АКТ қолдану дағдылары

Интерактив тақта, үлестірмелер,

         Бастапқы білім

Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу формулалары, қасиеттері;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақ барысындағы іс әрекеттер

Ресурстар және комментарилар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Мақсат: сабақтың басталуын ұйымдастыру

Оқушыларды түгендеп, түрлі түсті қима қағаздардың (цифрлар жазулы тұрады) көмегімен топқа бөлемін.

 

Сабақ мақсатымен таныстыру

1 минут

тригонометриялық теңдеулерді шешудің  тәсілдерін қолдану арқылы есеп шығару

(көбейткіштерге жіктеу әдісі, жаңа айнымалы енгізу әдісі, бірінші және екінші дәрежелі біртекті теңдеулер);

Презентация

Білу

Қайталау

  1. минут

Қайталау- оқу анасы

/ Тапсырма 1/ Тарсия әдісі

Мақсаты: оқушылар тригонометриялық теңдеудің дербес және жалпы жағдайдың формуласын біледі.

Жетістік критерийі:

Оқушы берілген қима қағаздарды құрай алады, егер:

  1. тригонометриялық теңдеудің дербес түрінің формуласын білсе
  2. Тригонометриялық теңдеудің жалпы түрінің формуласын білсе;

Презентация

Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,

 

Сабақтың ортасы

Түсіну және Қолдану

Жұптық  жұмыс

8 минут

Жұптық  жұмыс – Сен маған, Мен саған / Тапсырма 2/

Мақсаты: Жаңа айнымалы енгізу арқылы тригонометриялық теңдеуді шешеді;

Оқушыларға жұпта әр түрлі  тапсырма беріледі, орындап болғаннан кейін көрші топтың жұмысымен алмастырып дескриптор арқылы тексеріп өз ара бағалау жүргізеді.

Презентация

Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып

 

Қолдану

Топтық жұмыс

10 минут

 

Жеке жұмыс

8 минут

Топтық жұмысМатематикалық аукцион /1,2, 3 тапсырмалар /

Тақтада презентация арқылы есептер беріледі. Топпен талқылап, дұрыс жауабы үшін фишка тігеді. Фишканың санына қарай топтық бағалау жұмысы жүріледі.Жеңімпаз топ марапатталады. Сыныппен талқылау жүргізіледі қате жіберген есептер бойынша.

Мақсаты: көбейткіштерге жіктеу, жаңа айнымалы енгізу әдістерін тиімді қолдана алады.

1,2, 3 тапсырмалар

 

Презентация

Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,

 

А.И.Ершова 10-11 сынып

Сабақтың соңы

5 минут

 

Кері байланыс

Стратегия

1 топ:  «Алақан»

2 топ:  «Бес жол өлең»

3 топ:  «Жастар жылына қосар үлесім.....» парағын толтыру

 

А.И.Ершова 10-11 сынып

 Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып

Үй жұмысы

1 мин

Мақсаты: Білімдерін шыңдай түсу.

Шабунин М.И. 11 класс.

Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Зарядка для глаз.

Активные виды деятельности.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

Тапсырма 1.Тригонометриялық формулаларды дұрыс құрастыру. Тарсия әдісі

 

Жетістік критерийі:

Оқушы берілген қима қағаздарды құрай алады, егер:

1. тригонометриялық теңдеудің дербес түрінің формуласын білсе

2. Тригонометриялық теңдеудің жалпы түрінің формуласын білсе;

 Тапсырма 2. Жұптық  жұмыс – «Сен маған, Мен саған»

Төмендегі теңдеулерді шешіңіздер:

1 жұп

2 жұп

Бағалау критерийлері

 Дескриптор

Ұпай

( 0-1 )

Білім алушы

Есеп шығаруда жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады.

1

Жаңа айнымалы енгізіп, квадрат теңдеу алады

 

Теңдеуді шешіп, белгісіз айнымалының түбірлерін табады

 

Ізделінді теңдеудің  түбірлерін табады.

 

Тапсырма 3. Математикалық аукцион

Жетістік критерийлері:

  • Жаңа айнымалы енгізе біледі
  • Қарапайым тригонометриялық теңдеулерге келтіре алады
  • Тригононметриялық функциялардың қосындысын көбейтінді түріне келтіре алады
  • Тригонометриялық теңдеулерді шеше алады

 

Тапсырма 4. Өз орныңды тап (Сәйкестендіру)

1

2

3

4

5

B

E

D

C

A

Жетістік критерийлері:

  • Тригонометриялық формулаларды тиімді қолдана біледі
  • Қарапайым тригонометриялық теңдеулерге келтіре алады
  • Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады

Үй жұмысы:


Қарап көріңіз

×