Пән: қазақ тілі мен әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: « Отан отбасынан басталады» |
Мұғалімнің аты-жөні: Смагулова Э.С. |
|||||
Сынып: 6 б |
Қатысқан оқушылар саны: 9 |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
«Жаз» өлеңі |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;
|
|||||
Сабақтың мақсаттары |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
|||||
Бағалау критерийлері |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды |
|||||
Құндылықтар |
Табиғатты аялау |
|||||
АКТ қолдану |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих,әдебиет |
|||||
Тілдік мақсаттар |
|
|||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Жазғытұры не қалмайды? Сыз Не елжірейді? Күннің көзі Су қалай ағады? Бұраңдап Шілде қай мезгіл айы? Ауыл қай кезде өзеннің жағасына көшеді? |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||
Сабақтың басы
|
Жаз мезгілі туралы айту Жаз Ыстық,өзен,балалар,демалыс |
92-бет 10-тапсырма
|
||||
Сабақтың ортасы
|
Жазылым 8-тапсырма. Өлеңнен іс-әрекетті білдіретін сөздерді теріп жазу 9-тапсырма. Берілген сөздерді бір сөзбен атап, жаз. . 1. Оқып отыр, келе жатыр, сөйлесіп тұр — ... . 2. Данышпан, ойшыл, лирик — ... . 3. Ертең барады, кешке сөйлеседі, жазда қыдырады — ... . 4. Науаи, Сағди, Физули Жазылым. 1. Көгорай шалғын мен бәйшешек қай уақытта ұзарып өседі? 2. Ауыл қай кезде өзеннің жағасына көшіп келеді? 3. Қандай жылқының жоны қылтылдайды? 4. Құлын-тай қай жерде шауып жүреді? Тыңдалым. Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы «Күз» өлеңдері - қазақ...тыңдату |
|
||||
Сабақтың соңы 3
|
Оқушының кері байланысы Ойды аяқта: 1.Бүгін мен білдім... 2.Қиындық тудырды... 3.Мен үйрендім.. 4.Қолымнан келді... |
|
||||
Үйге |
92-бет 10-тапсырма |
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі