М.Жұмабаев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп
Тарих және география пәні мұғалімі
Нурсеитова Гулазия Мүтетайқызы
Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары: 7.2.2.1 су мен құрлық арасындағы айырмашылықты аңғару;
7.1.2.2 далалық, картаграфиялық, теориялық географиялық зерттеу әдісінің мәнін түсіндіріп, қолданады
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: географиялық зерттеулер әдісінің түрлерін ажыратады. Тақырыпты түсінеді.
Оқушылардың жас ерекшілігін орындай алады: Ақпараттар мен географиялық зерттеулер түрлерін табады.
Оқушылардың бір-бірін көмек арқылы орындай алады: Тақырыпқа байланысты қосымша ақпарат таба алады және әртүрлі мысалдар келтіре алады.
Бағалау критерийлері: -Тақырыптың мазмұнын түсіне алады. -Жер бедері, құрылысы, заңдылығы туралы ақпаратты біледі. - Жеке және топтық тапсырмаларды орындай алады.
Тілдік мақсаттары: Географиялық білім көздері болып табылатын оқулық, географиялық атластармен екі томдық Қазақстан картасы, үш томдық ұлттық атластар мен тақырыптық карталар географиялық карталардың білім алуда маңызы зор екенін білу.
Құндылықтар: Жауапкершілік. Адамның туған елге, туған жерге деген сүйіспеншілігі. Туған өлкенің кереметтігіне, тіл жетпейтін құндылығына құрметпен қарау.
Жаһандық азаматтық тәрбиелеу: Адами құндылықтарды дәріптеу
АКТ дағдысын қолдану: Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекті құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.
Өмірмен байланысы: Климаттық өзгерістерді талқылау.
Пән аралық байланыс: биология, тарих, өлкетану.
Алдыңғы оқу: 6.2.2.1.Құрлық суларының маңыздылығы.
Сабақтың барысы:
Жоспарланған кезеңдері: Сабақтың басы.
Ұйымдастыру кезеңі: Бес қадам стратегиясы
Шаттық шеңбері (түрлі қағаз бен топты бөлу 3топ) Сыныпта 3 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді. Сыни тұрғыдан ойлауға《Түрткі,сынақтан өткізу, қайта бағыттау》сұрақтары
Деректер: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, интербелсенді.
Үй тапсырмасы: Жер бедерінің қалыптасуы туралы ақпарат. Теориялық әдістер туралы кесте жасау. Презентация әзірлеу.
Сабақтың ортасы (10 мин): 1-тапсырма
Топтық жұмыс《Миға шабуыл》әдісі
I топ География нені зерттейді?
II топ Географиядағы зерттеу түрлері қандай?
III топ Картографиялық әдістер дегеніміз не?
2- тапсырма ротация әдісі
1. Тақырып бойынша сұрақ қою, әңгімелеу.
2. Жаңа нысанды жобалау
3. Тақырып бойынша болжам жасау
ҚБ. 《Бес бармақ》әдісі
3- тапсырма Ойдан,Тап, Жұптасәдісі
I топ Географияның ғылымға қосқан үлесі?
II топ Географиядағы маңызды зерттеулер?
III топ География ғылымының дамуы?
Сергіту сәті. (Боз жорға)
Топтық бағалау. Дискрипторлар: жоғарғы балл 5
-басы
-ортасы
-қортынды
Сабақтың соңы: Кері байланыс. Сұрақ- жауап; Шынжырлау әдісі арқылы
Не үйрендім? Не қиын болды? Не түсінбедім?
Үйге тапсырма: 1. Жер елдерінің қалыптасуы туралы ақпарат. 2. Теориялық әдістері туралы кесте жасау. 3. Презентация әзірлеу.
Саралау: оқушыларға қалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыздар?
Бағалау: оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз және топ бойынша жұптық бағалау. Дискрипторды қолдану.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі