Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ембі қаласы
Ембі қалалық №7 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрсейтова Гүлбақыт Сағынқызы
Сабақ тақырыбы: «Керқұла атты Кендебай» ертегісі, 5 сынып, қысқа мерзімді жоспар
Класс: 5 |
Күні: |
|
|||
Сабақ тақырыбы |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі |
|
|||
Сілтеме
|
Қазақ әдебиеті оқулығы, хрестоматиясы. |
|
|||
Мақсаты
|
|
|
|||
Оқу нәтижесі
|
|
|
|||
Түйінді идеялар
|
|
|
|||
Стратегия |
Ресурс |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
Топпен жұмыс
СТО әдістері
Жигсо
Сұрақ жауап
АКТ
Диалогқа түсу
Диалогқа түсу
ЖИГСО әдісі
Топтастыру Венн диаграммасы
«Еркін жазу» әдісі
Автор орындығы
«Фишбон» әдісі
Бағалау Үш шапалақ Бағдаршам |
Мозайкаға ертегі туралы сурет
Сұрақтар әзірлеу
Доп
5 кл әдебиет оқулығы
Плакат Маркер Скоч Клей Қайшы
Интербелсенді тақта
Венн диаграммасында кесте
Автор орындығы
Балық қаңқасы
Телефон суреті
Бағдаршам суреті |
Ұйымдастыру: Шаттық шеңберін ұйымдастыру. Қайырлы күн достым, Қайырлы күн болсын. Сәрсенбінің әр күні, Сәттілікке толсын. Біздің алар бағамыз, Ылғи бестік болсын. Оқушыларды мозайка әдісі арқылы үш топқа бөліп отырғызамын
І.Қызығушылығын ояту. Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/ «Мен саған, сен маған» Сұрақтар: ІІ.Мағынаны тану "Керқұла атты Кендебай". Жақсы, олай болса біз бүгін тағы да бір ғажайып ертегіге жататын - "Керқұла атты Кендебай" ертегісімен танысамыз. Сөздікпен жұмыс жүргізу. (оқығанда оқушыларға түсінікті болу мақсатында) 1.ЖИГСО әдісі арқылы Керқұла атты Кендебай ертегісін бөліп оқыту. Қонақ, жанұя топтарында талқыға салады. Постер арқылы қорғап шығады. 2.Дәптермен жұмыс Жырдың мазмұндық жоспарын құру. 1. Кендебайдың дүниеге келуі Топтық жұмыс Кендебай орнында сен болсаң, қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің? Мен Кендебай батырға ұқсағым келеді.... Шағын эссе жазу. ІІІ.Ой толғаныс. Фишбон әдісі Кендебай бойында үлгі боларлық қандай қасиеттер бар? Кері байланыс Смс жолдау. Сабақты не істеді, не білді қандай көңіл күйде болды? досына смс хат арқылы жолдау
Үйге тапсырма "Керқұла атты Кендебай" ертегісі (мазмұны) Бағалау. Бағдаршам әдісі
|
Шаттық шеңбері арқылы бір-біріне тілек тілейді.
Мозайка әдісі арқылы топқа бөлініп отырады.
Диалогқа түсу арқылы өткен сабақтарда ертегі туралы алған білімдерін ортаға салады.
Кітаптағы сөздікті оқып, мағынасын ұғып алады.
ЖИГСО әдісі арқылы «Керқұла атты Кендебай» ертегісін жанұя және қонақ топтарында оқып талдайды. Постер арқылы қорғайды.
Мазмұндық жоспарын құрады. Әр топ өз құрған жоспарларын ортаға салады, оқиды.
Кейіпкерлерге мінездеме береді. Кендебай мен Төстік бейнесін салыстыру.
Сұраққа жауап бере отырып, шағын эссе жазады жазған эсселерін автор орындығында оқиды.
Кендебай бойындағы үлгі боларлық қасиеттерді фишбон әдісімен талдайды.(барлығы)
СМС хат жолдау арқылы бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендерін, қалай өткендерін, көңіл күйін білдіреді.
Бағдаршам әдісі арқылы қаншалықты түсінгендерін бағалайды. |
сергей
мына кезде хат жазу жок
Жасмина
Керқүлақ аты кененбаи ертегісінің тақырыбы
Зя
Эм.....