Өлең, жыр, ақындар

С.Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

«Пенжім орта мектебі» КММ-сінің

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Абдрахимова Альфия Аскаровна

Сыныбы, пәні, мерзімі

5 -сынып, әдебиет, 10.02.2016  сабақ № 61

Сабақтың тақырыбы

С.Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

Сілтемелер

Күнтізбелік жоспар, Әдебиет оқулығы

Жалпы мақсаттар

«Ақсақ киік» өлеңінің тақырыбы мен идеялық мұратын тану, тәрбиелік мәнін түсіну

Күтілетін нәтиже

«Ақсақ киік»  өлеңінің тақырыбы мен идеялық мұратын таниды, тәрбиелік мәнін түсінеді

Түйінді идея

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

Мұғалімнің орындалатын іс-әрекеті

Оқушының  орындалатын іс-әрекеті

Оқыту тәсілдері

1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеу, қызығушылықты ояту, сыныпта психологиялық ахуал тудыру

«Күн сәулесін төгеді» тренингіне қатысады

 

Психологиялық тренинг

Білу

Қазақстан картасынан Бетпақдаланы көрсету) (Бетпақдала – Сарыарқа деген үлкен аймақтың шөл даласы. Онда киік мекен етеді. Өйткені ол шөлді жақсы көреді. Онда елді мекен, өзен, көл де болмайды. Өсімдіктен жусан өседі. Шағын бұтақтардың өзінде де «қу баялыш» жапырақ болмайды.)

Авторы – Сәкен Сейфуллин

Тақырыбы - табиғат

Идеясы –жануарларды қорғау

«Шынжыр» әдісімен өлеңді мәнерлеп оқыту;

«Түртіп алу» әдісімен өлең мәтініндегі таныс емес жаңа ұғымдарды сұрыптау

Жаңа сөздер:

Шөбі сұйық – шөбі аз

Саяқ-некен- некен-саяқ, аз мөлшерде деген мағынада

Меңіреу- тыныштық деген мағынада

Топтық жұмыс СТО

 

Түсіну

Қандай өсімдік атаулары кездесті?

Дәптермен жұмыс.

Өлеңді топ бойынша оқып, мазмұнын талдайды;

Жаралы киіктің аянышты халі мен мерген туралы өз ойларын айтады;

 Көкпек, баялыш, жусан шөлді жерде өсетін жапырақсыз шөптер)

Диалогті оқыту СТО

Талдау

Киіктің портретіқандай?

Өлең қалай аяқталған?

Өлең саған несімен әсерлі болды? 

Постермен жұмыс

4 топ постерге мәтіннен алған әсерлерін түсіріп, қорғайды;

Бір-бірінің жобаларын бағалайды

 

Салыстыру Талдау-жинақтау

 

 

Қолдану

 

 

1. Қап-қара //екі көзі//мөлдіреген,11а

2. Әдемі//екі танау//желбіреген.11а

3. Елеңдеп//жас балаша//жалтаңдайды,11б

4. Жел түрткен//жусаннан да//селдіреген,11а

Өлеңді өлең құрылысына талдайды:

68 тармақты, үш бунақты, 17 шумақты, қара өлең ұйқасты өлең

Практикалық жұмыс,

Өздік жұмыс

Жинақтау

Тест.иә^ ,жоқ- 

Тесттің шартты белгілері: Иә^,

жоқ-

1. С.Сейфуллин 1894 ж. дүниеге келді ме?

2. Киіктер орманды жерде мекен ете ме?

3. Киікті бөкендепатауға бола ма?

4. 1919 ж. Киіктіаулауғатыйымсалындыма?

5. 1954 ж. Ақбөкенді кәсіптік жолмен аулауға рұқсат етілді ме?

6.12. ғасырда киіктер жойылып кетуге аз-ақ қалды ма?

7.1 қаңтардан 15 ақпан аралығында киікті атуға рұқсат етіле ме?

8.С.Сейфуллин 1938 ж. дүниеден өттіме?

         СТО

Дарынды оқушымен жұмыс

Рефлексия

«Кері байланыс бутерброды» Топтар сабақта берген жауаптарын салыстыра отырып, бір-біріне  бір мадақ, бір сын, бір мадақ айтады.

Өзін-өзі бағалау парақтарын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау

 

Үйге тапсырма

Оқушылар өздерін бағалау парағы арқылы бағалайды. Мұғалімнің бағасын күнделікке қойдырады.

Өлеңнен үзінді жаттау

         ОүБ

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз