Өлең, жыр, ақындар

Аяз би ертегісінің құрылымы

  Сабақ: Аяз би ертегісінің құрылымы

   Мектеп: Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

  Күні:

   Мұғалімнің есімі: Утарбаева Жанылсын Курамисовна

  Сынып: 5б

   Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

   Ертегі мәтінімен жұмыс жасауға үйрену (Блум таксономиясы негізінде)

Сабақ мақсаттары:

   Барлық оқушылар:

   А. Ертегі мәтініндегі негізгі ақпараттарды айта алады

   Оқушылардың басым бөлігі:

   В. Ертегі мәтінінен мақал-мәтелдерді табады, мәнін анықтайды

   Кейбір оқушылар:

   С. Ертегідегі Аяз бидің дәлелдеріне эссе арқылы өз пікірін білдіреді

Тілдік мақсат

   Оқушылар:

   Ертегідегі әдебиет теорияларын таба алады

   Негізгі сөздер мен тіркестер:

   Сөздікпен жұмыс

  Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

   Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

   «Аяз би» ертегісі шыншыл ертегіге жатады, себебі...

   Сіз неліктен .... екенін аласыз ба?(айтылым)

   Аяз бидің өзін не себепті жаман адаммын деп есептегенін қандай оқиғамен дәлелдеуге болады

   Жазылым бойынша ұсыныстар:

   Эссе жазу, синквейн құрастыру

Алдыңғы оқу

   Аяз би ертегісі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Формативті бағалау (ОҮБ)

Ресурстар

Басталуы

Кіріспе.Таныстырылым (1-2 минут)

   Ұйымдастыру

   Үй тапсырмасын тексеру

   Білу

   «Қапшықтағы фасоль» арқылы оқушылар ертегі мазмұнын еске түсіреді

   Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.

   «Қуырмаш» ертегісінің кейіпкерлері арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

Қолпаштау

 

 

 

 

 

Кейіпкерлер есімі

Ортасы

Негізгі бөлім

Түсіну

Ноутбуктан шығарма мазмұнына сай жоспар тарауларын дұрыс орналастыру арқылы құрылымға байланысты постер қорғау(топтық жұмыс)

   Жаманның жақсы мен жаманды айыра білуі

   Жаманның сертке берік болуы

   Жаманның Барсакелмеске баруы

   Құстың, шөптің, адамның жаманын табуға ханның уәзірлерін жұмсауы

   Хан тағына отырған Жаман

   Ханның Жаманды уәзір етуі

   Меңдінің Жаманды таңдауы

   40 уәзірдің хан мен Жаманды араздастыруы

   Хан сөзін шеше алмаған уәзірлердің Жаманға келуі

   Ханның Жаманды сағынуы

   «Стикердегі диалог» арқылы берілген мағал-мәтелдерді жоспардың тарауларын сәйкестендіру

1-стикер

Сұрақ: Құстың, шөптің жаманын табуға ханның уәзірлерін жұмсауы

Жауап: ақылды жетер мұратқа

2-стикер:

Жауап: есірген хан елді ермек етер

Сұрақ: жаманның жақсы мен жаманды айыра білуі

3-стикер:

Жауап: ащы мен тұщыны татқан білер, алыс пен жақынды жортқан білер.

Сұрақ: жаманды ханның уәзір етіп алуы

4-стикер:

Жауап: ақыл – ердің қорғаны

Сұрақ: Меңдінің Жаманды таңдауы

5-стикер:

Жауап:Кедейлігіне қарама, кісілігіне қара

Сұрақ: Жаманның сертке беріктігі

6-стикер:

Жауап: сертке берік бол, досыңа серік бол

Сұрақ: Қырық уәзірдің Жаманды ханмен араздастыру

7-стикер:

Жауап: Арсыз адам жала жауып аздырады, ақылды адам жол тауып оздырады.

Сұрақ: Жаманның Барсакелмеске сапары

8-стикер:

Жауап: Жігітке жар қымбат, намыс пен ар қымбат

Сұрақ: ханның өтіріген Жаманның жауабы

9-стикер:

Жауап: түстік жерге өтірік айтсаң, кешке ізіңмен барады

Сұрақ: ханның Жаманды сағынып іздеуі

10-стикер:

Жауап: ескі дос естен кетпес

Сұрақ: хан тағына отырған Жаман

Сергіту сәті

Қолдану

   Деңгейлік тапсырмалар

   А – синквейн құрау

   В – диалог тауып, рөлге бөліп оқу

   С – «Менің ертегіден алған әсерім» эссе жазу

Талдау

   Сөздікпен жұмыс жүргізу

 

 

 

Флипчарт, маркер, стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

Бекіту

   «Топтастыру» арқылы ертегінің мәнін ашу

   Бағалау

   Үйге тапсырма

   Рефлексия (кері байланыс)

  «Бас, қол, жүрек» арқылы сабақтан алған әсерлерін жазу

 

қолпаштау

 

 

 

«Бас, қол, жүрек»

Тапсырмалар көрсетілген парақшалар

 

 

 

Парақшалар

   Қосымша ақпарат

   Интернеттен Аяз би туралы мәлімет қарау (өз бетімен)


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз