Оңтүстік Қазақстан облысы, Бәйдібек ауданы
«О.Тайманов атындағы жалпы орта мектеп» МКМ
Бастауыш сынып мұғалімі: Қойгелдиев Дүйсенбай Қауынбайұлы
Мектептің педагогикалық кеңес отырысында бекіткен әдістемелік кеңестің шешімімен баспаға ұсынылған
Хаттама № « » _________ 201__ жыл
Авторы: Қойгелдиев Дүйсенбай Қауынбайұлы «О.Тайманов атындағы жалпы орта мектеп» мемлекетік коммуналдық мекемесінің жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі педагогикалық өтілі 25 жыл
Пікір жазғандар:
Тұрғынбаев Нұржан – мектеп директоры
Тіналиева Бакира – мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары
Мектепбай Мәдіхан – мектеп директорының бейінді оқыту жөніндегі орынбасары
Бұл материалда білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық процесін ұйымдастырудың тиімді әдістері көрсетілген. Жаңашылдық өзгеріс, жаңа әдіс-тәсілдердің мектеп тәжірибесінде пайдаланудың тиімді жолдары қарастырылған. Жұмыс нәтижесі мен оқушы еңбегін дамыту мақсатында, талдау, сараптама жасау, мониторинг жүргізу жұмыстары жүргізілген. Осы әдістемелік көмекші құрал материалдары жалпы білім беру мекемелерінің қызметкерлеріне және мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған.
*Алғы сөз
Қазіргі мектеп-мәдениеттің, білім мен тәрбиенің ошағы, оқушының сана сезімін жаңа деңгейге жеткізуге мүмкіндік жасайтын үздіксіз білім берудің кешенді орталығы. Бастауыш білім-үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы. Баланы жан-жақты дамыту-бүгінгі күннің басты талабы. Жаңа Қазақстанға сәйкес жеке тұлғаны тәрбиелеу, баланың танымдық қабілетін дамыту үшін заман талабына сай білім қажет. Өйткені тәуелсіз Қазақстанды дамыған бәсекеге қабілетті елу елдің қатарында терезесін тең ететін-білім. Еліміздің жарқын болашағы-жас ұрпақ. Осы ұрпақты болашаққа дайындау, қоғамға сай бейімдеу-мектеп еншісінде екені белгілі. Елбасымыз: «Біз білім-ғылым саласында бәсекеге қабілетті болмасақ, өз мақсатымызға жете алмаймыз. Барлығы мектептен, ал Қазақстан үшін ауыл мектебінен басталады», - деген болатын. Қазіргі кезде жаңашылдық өзгеріс, жаңа әдіс-тәсілдердің мектеп тәжірибесіне тиімділігін пайдалану, қоғам білімді, қабілетті адамдарды қажететеді. Бүгінгі таңда білім беру мазмұнын жаңарту, дамыта оқыту жаңа білім беру жүйесіне көшу мақсатында жаңа оқулықтарының негізінде жасалған әдістемелік оқу бағдарламасы бастауыш мектептің жаңа жүйеге көшуін, жаңа жұмыс істеуін, батыл шығармашылық ізденісін, оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын дамытуды талап етеді. Ұсынылып отырған жұмыстарда оқу үлгерімінің көрсеткіші бойынша оқу жылында атқарылған жұмыс нәтижелері мен оқушылар еңбегін бағалау, талдау, сараптама жасау, мониторинг жүргізу т. с. с. материалдар жинақталған. Педагогикалық мониторинг ұзақ уақыт белгілі бір мақсат негізінде жинақталған, сақталған жұмыстарын өңдеу, даму мақсатындағы ақпаратты жинақтау, таратуға мүмкіндік беретін жұмыс жүйесі. Бастауыш сыныптарда жаңартылған білім мазмұнын іске асыру мақсатында мұғалімдерге әдістемелік қолдаумен мониторинг жүргізу жалғасады.
* Оқу жылында атқарылған жұмыс нәтижелері талдау, сараптама жасау, оқушы еңбегін бағалау м о н и т о р и н г і
Мониторинг - бұл бақылау, бағалау, жағдайды саралау, жұмыс нәтижесін талдау жасау және болжауды дамыту. Ұзақ уақыт белгілі бір мақсат негізінде жинақталған, сақталған ақпаратты жинақтап, өңдеп, таратуға, даму болашағына болжау жасауға мүмкіндік беретін жұмыс жүйесі.
Бүгінгі күні менің бұл тақырыпты таңдаудағы мақсатым: Оқушының пәнге деген ынта жігерін және қызығушылығын ояту мақсатында, белсенді іс-әрекетке бағыттау жолындағы тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану, оқу жылындағы оқушы еңбегін, жұмыс нәтижесін талдау, дамыту, сараптама қорытындысын жасау, мониторинг жүргізу және өз іс-тәжірибеммен бөлісу.
Күтілетін нәтиже:
- жеке тұлға өз ойын еркін ойлануға мүмкіндік алады;
- жан-жақты ізденеді;
- ақыл-ойы дамиды;
- топ алдында өз ойын айтуға, пікірін қорғауға дағдыланады;
- есте сақтау қабілеті артады
- психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды;
- оқудағы негізгі қиындықтары жойылады. Баланың жалпы психикалық дамуы мектептегі оқу мен оның білімді өздігінен игеруімен тығыз байланысты. Мектеп жасындағы баланың ақыл-ой еңбегі белсенді болуға тиісті.
* Педагогикалық диагностика оқыту тәжірибесіндегі білім, білік, дағды, іскерлікті тексеру, бақылау, білім сапасын бағалау, талдау, оның даму бағытын айқындау, сандық және сапалық көрсеткіштерді белгілеу. Бүгінгі күні жинақталған тәжірибеме сүйене отырып, білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу-әдістемелік жұмысыма бүгінгі күн талабынан шығатындай өзгерістер мен түзетулер енгізу жолында ізденудемін.
Оқу дағдысын бағалау мониторингі
Ана тілі пәні бойынша оқу жылдамдығының нормасы: 25-30 сөз
Оқу машығын бағалау нормасы:
29-30 сөз - «5» 90-100 пайыз
23-28 сөз - «4» 75 пайыз болса
22-15 сөз - «3» 50 пайыздан асса
14 сөзден аз - «2» 50 пайыздан төмен
Түсіндірме сөз:
29 х 100% = 2900.2900 : 30 сөз = 96,6 97 пайыз, бағасы - «5»
23 х 100 % = 2300.2300 : 30 сөз = 76,677 пайыз, бағасы - «4»
22 х 100% = 2200.2200 : 30 сөз = 73,373 пайыз, бағасы - «3»
14 х 100% = 1400. 1400 : 30 сөз = 46,6 47 пайыз, бағасы - «2»
Оқу дағдысы жұмысын талдау мониторингі
Ана тілі пәні бойынша оқу машығының сапалық көрсеткіші
Тоқсан бағаларын бағалау, талдау мониторингі
Пәндер бойынша оқу қызметінің даму динамикасы
Тоқсан, бақылау жұмыстарын бағалау мониторингі
Ана тілі Мазмұндама
Қазақ тілі Диктант
Математика Бақылау жұмысы
Бақылау сабағын талдау мониторингі
Қазақ тілі пәні бойынша бақылау диктантын талдау қорытындысы
Оқушы саны |
Жаз-ғаны |
Күні, айы |
Бағалары |
Білімі % |
Үлгерім % |
Орта ұпай |
|||
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
||||||
11 |
11 |
16.09 |
- |
3 |
2 |
6 |
27 |
45 |
2,7 |
11 |
11 |
30.10 |
2 |
1 |
3 |
5 |
27 |
45 |
2,7 |
11 |
11 |
22.11 |
- |
3 |
3 |
5 |
27 |
45 |
2,8 |
Бақылау диктанты жұмысында жіберілген біркелкі қателер:
1. Тасымал – 2
2. Бірікен сөздердің жазылуы – 1
3. Қос сөздердің арасындағы дефис – 2
Жіберілген қателердің себептері: Қазақ тілі пәні бойынша жазу машығын орындау барысында жазу каллиграфиясы төмен оқушылар кездеседі. Сөздік диктанттарын алған жағдайда үлгере алмайды. Осы оқушылар бақылау диктантын алған кезде кейбір жағдайда «қанағаттанарлықсыз» болып бағаланады. Соның салдарынан бақылау диктантының нәтижесі төмен болып саналады. Әрбір бала жарық жұлдыз, жарқырауына жарық ет – деп, Жүсіп Баласағұн айтқандай даналық сөзді басшылыққа алу мақсатында жоғарыдағы жіберілген кемшіліктерді болдырмау үшін, қателерді жою үшін, сабақ соңынан уақыт бөліп, қосымша жұмыстар жүргізіп отырамын.
Жұмыстың басты мақсаты:
- түзете-дамыта оқытуда сыныпта ойын элементтері арқылы балалардың танымдық белсенділігін арттыру.
- бала бойындағы қиындықтарды жеңе білуге көмектесу.
- баланың шаршап кетпеуін қадағалау.
- жазуды көркем, сауатты таза, дұрыс жазуға, қатесіз орындауға, талапты еңбекқор білімді болуға көмектесу.
- үлгерімі төмен оқушылармен сабақ соңынан қосымша жұмыстар жүргізіп отыруды кезектен тыс қалдырмау.
Бақылау сабағын талдау мониторингі
Математика пәні бойынша бақылау жұмысын талдау қорытындысы
Оқушы саны |
Жаз-ғаны |
Күні, айы |
Бағалары |
Білімі % |
Үлгерім % |
Орта ұпай |
|||
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
||||||
11 |
11 |
22.09 |
2 |
6 |
3 |
- |
27 |
90 |
3,3 |
11 |
11 |
29.10 |
- |
3 |
8 |
- |
27 |
100 |
3,3 |
11 |
11 |
26.11 |
- |
4 |
5 |
2 |
36 |
82 |
3,2 |
Бақылау жұмысында жіберілген біркелкі қателер:
1. Амалдарды орындау – 1
2. Салыстыру – 2
3. Теңдеулерді шешу – 2
Жіберілген қателердің себептері: Математика пәні бойынша есептеу машығын орындау барысында сыныпта біраз оқушылар бақылау жұмысын орындау кезінде теңдеулерді шешу, сандарды салыстыру, сандарды қосу және азайту және амалдарды орындау тапсырмаларын үлгере алмайтын оқушылар кездеседі. Осы оқушылар бақылау жұмысын алған кезде үлгере алмайды. Кейбір жағдайда «қанағаттанарлықсыз» болып бағаланады. Соның салдарынан бақылау жұмысының нәтижесі төмен болып саналады. Жоғарыдағы жіберілген қателіктер мен кемшіліктерді болдырмау үшін, қателерді жою үшін, сабақ соңынан уақыт бөліп, қосымша жұмыстар жүргізіп отырамын.
Жұмыстың басты мақсаты:
- түрлі әдіс-тәсіл жолымен есептер шығару арқылы, есте сақтауын, математика тілін, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
- бала бойындағы қиындықтарды жеңе білуге көмектесу.
- Кесте бойынша үлгерімі төмен оқушылармен үнемі сабақ соңынан қосымша жұмыстар жүргізіп отыруды қалыптастыру.
- баланың шаршап кетпеуін қадағалау.
- ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.
Тоқсан, тест жұмыстарын бағалау мониторингі
Ана тілі, қазақ тілі, математика және дүниетану пәндері бойынша оқу үлгерімінің сапалық көрсеткіші.
Тест қорытындысының диаграммасы
(Орта ұпай есебімен)
Тест қорытындысын талдау мониторингі
Ана тілі, қазақ тілі, математика және дүниетану пәндері бойынша оқу үлгерімінің сапалық көрсеткіш
Пәні |
Жіберілген қателер |
Бағалар |
Орта ұпай |
Меңгеруі % |
|||||
Оқушы саны |
Қате жіберген оқушы саны |
Қай тақырыптар бойынша қателер жіберді? |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||
Ана тілі |
11 |
3 |
Білім керек бәріне. Тіл дамыту. Отан. Туған өлке. Ақын жазушылар жайында |
1 |
2 |
5 |
3 |
3,2 |
73 |
Қазақ тілі |
11 |
5 |
Тіл және сөйлеу. Сөйлеу мәдениеті. Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Талдау жұмыстары |
2 |
1 |
3 |
5 |
3,0 |
55 |
Математика |
11 |
4 |
Сандарды қосу, азайту. Теңдеуді шешу. Өрнектердің мәнін табу. т. б. |
1 |
3 |
3 |
4 |
3,0 |
65 |
Дүниетану |
11 |
2 |
Қазақстан байлықтары мен қорықтары. Отбасы туралы түсініктер. |
1 |
3 |
5 |
2 |
3,2 |
82 |
Тест тапсырмасын бағалау нормасы
0-50 пайыздан төмен, 15-тен төмен ұпай - «2»
50-74 пайыз, 18–22 ұпай - «3»
75–89 пайыз, 23–26 ұпай - «4»
90–100 пайыз, 27–30 ұпай - «5»
Бағалау шкаласы
90 – 100 пайыз - «5»
75 – 89 пайыз - «4»
50 – 74 пайыз - «3»
50 пайыздан төмен болса - «2»
Оқушылардың күнделік дәптер жүргізулерін бақылау м о н и т о р и н г і
р\с |
Оқушылардың тегі, аты |
Күнделік |
Д ә п т е р л е р |
|||
Ана тілі |
Қазақ тілі |
Матем-атика |
Қорытын-дысы |
|||
|
|
жақсы |
жақсы |
жақсы |
жақсы |
4,0 |
|
|
жақсы |
жақсы |
қанағат |
қанағат |
3,5 |
|
|
жақсы |
жақсы |
жақсы |
жақсы |
4,0 |
Орта ұпай |
|
|
|
|
|
Даму динамикасы
(Орта ұпай есебімен)
Оқу қызметінің даму динамикасы
Білім деңгейінің даму динамикасы (% пайыз, орта ұпай есебімен)
Диагностикалық талдау
Қате жіберген оқушыларды анықтау
Педагогикалық–психологиялық диагностикалау
Тұлғаны зерттеудің негізі
Түсіндірме шартты белгілері: (қосу таңбасы)+жақсы (азайту таңбасы)-қанағат(қойылған нүкте). төмен
Тоқсандық қорытынды бағаларын жинақтау мониторингі
р\с |
Оқушының тегі, аты |
Тоқсан |
ана тілі |
қазақ тілі |
орыс тілі |
ағылшын тілі |
математ. |
дүниетану |
музыка |
бейнелеу өнері |
еңбекке баулу |
дене шынық |
өзін-өзі т.тану |
Үздік екпінді |
|
|
1 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
екпінді |
2 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
екпінді |
||
3 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
екпінді |
||
4 |
4 |
5 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
екпінді |
||
Жылдық |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
екпінді |
||
|
|
1 |
5 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
|
екпінді |
2 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
|
екпінді |
||
3 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
3 |
|
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
5 |
4 |
|
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
- |
2 |
5 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
екпінді |
||
3 |
5 |
4 |
|
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
екпінді |
||
4 |
5 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
екпінді |
||
Жылдық |
5 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
екпінді |
||
|
|
1 |
4 |
3 |
|
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
- |
2 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
5 |
4 |
|
- |
||
3 |
4 |
3 |
|
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
4 |
4 |
4 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
4 |
3 |
|
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
4 |
3 |
|
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
2 |
4 |
3 |
|
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
3 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
3 |
|
- |
2 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
|
- |
||
3 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
екпінді |
2 |
4 |
4 |
|
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
екпінді |
||
3 |
4 |
4 |
|
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
екпінді |
||
4 |
4 |
4 |
|
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
|
екпінді |
||
Жылдық |
4 |
4 |
|
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
екпінді |
||
|
|
1 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
- |
2 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
|
- |
||
3 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
4 |
4 |
|
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
- |
2 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
3 |
3 |
4 |
|
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
4 |
|
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
5 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
3 |
4 |
|
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
3 |
3 |
|
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
|
- |
2 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
- |
||
3 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
|
- |
||
|
|
1 |
3 |
3 |
|
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
- |
2 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
3 |
3 |
4 |
|
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
||
4 |
3 |
3 |
|
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
|
- |
||
Жылдық |
3 |
3 |
|
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
- |
1-тоқсан Үздік - екпінді - 3. Қанағат - 8. Сапа % - 27,3 Үлгерім % - 100
2-тоқсан Үздік - екпінді - 4. Қанағат - 7. Сапа % - 36,3 Үлгерім % - 100
3-тоқсан Үздік - екпінді - 4. Қанағат - 7. Сапа % - 36,3 Үлгерім % - 100
4-тоқсан Үздік - екпінді - 3. Қанағат - 8. Сапа % - 27,3 Үлгерім % - 100
Жылдық Үздік - екпінді - 4. Қанағат - 7. Сапа % - 36,3 Үлгерім % - 100
Біздің жеңімпаздарымыз!
9 айдың қорытындысы бойынша баланың оқуға деген қызығушылық қабілетін, білімге деген танымдық құштарлығын, алға ұмтылыс деңгейін анықтау
Д И А Г Р А М М А С Ы
*Дидактикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар
Алғы сөз
Оқулыққа сәйкес әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар жинақталған. Тапсырмаларды жаңа материалды бекіту, жаттықтыру, қайталау, пысықтау, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру мақсатында пайдалануға болады. Дидактикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар балалардың танымдық ойлау қабілетін дамытып, пәнге қызығушылығын арттырудың негізгі жолы.
Ойын элементтері Ойлан! Ізден! Тап!
Көңіл-күйге арналған жаттығулар «қалталы кенгуру» ойыны
Қазақ тілі сабағында
Дауысты дыбыстар |
Дауыссыз дыбыстар |
||||
Жуан |
Жіңішке |
Қатаң |
Ұяң |
Үнді |
Ана тілі сабағында
Лауазымды, ұлағатты адамдар |
|
|||
Ақын жазушылар |
Ғарыш-керлер |
Палуандар |
Билер |
Ұлы Отан соғысы батырлары |
Математика сабағында
А н ы қ т а м а л ы қ м а т е р и а л |
||||
Сандық өрнек |
Көпбұрыштар |
Ұзындық өлшем бірліктері |
Бұрыштар |
Амалдардың орындалу реті |
Ескертпе: Тапсырмалар кеспе, қима қағаздармен орындалады
Бағалау шкаласы
* Қуанышты көңіл-күйге арналған жаттығулар. Оқушы мәтін мазмұнын немесе тапсырманы өздігінен толық 90-100 пайыз орындаған жағдайда; - «5»
* Таңқалу-көңіл-күйін қалыптастыратын жаттығулар. Мәтін мазмұнын толық айтқан, өздігінен анықтай алған, шамалы қателер жіберген жағдайда; 75 пайыз орындаса - «4»
* Мұңаю-көңіл-күйін қалыптастыратын жаттығулар. Тапсырманы жеткіліксіз етіп орындайтын, кеткен қатесін мұғалімнің көмегімен түзететін жағдайда. 50-дан асса - «3»
* Ашулы көңіл-күйді білдіретін жаттығулар. Мәтін мазмұнын немесе тапсырманы жетік меңгермеген, көп қате жіберген, сабақ мәтінін толық жеткізе алмаған жағдайда. 50 пайыздан төмен болса - «2»
Қазақ тілі
Д ы б ы с ж ә н е ә р і п
Басты мақсат:
1. Бөлімді қайталау, бекіту, пысықтау, жаттықтыру
2. Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
3. Баланың ақыл-ойын, қиялын, ой толғау толғанысын кеңейту
Сызба кесте
Дыбыстар
Дауысты дыбыс Дауыссыз дыбыс
Дауысты дыбыс
жуан жіңішке а, о, ы, ұ, (у) ә, е, ө, і, ү, и
Дауыссыз дыбыс
Қатаң Ұяң Үнді
к, қ, п, с, б, в, г, ғ, л, м, н, ң,
т, ф, х, һ, д, ж, з р, й, (у)
ц, ч, ш, щ
Біздің жеңімпаздарымыз!
Сұрақ сізден, жауап бізден «ғажайып алаң» ойыны
(Ойын элементтерін қолдану, ой сергіту, бой сергіту, талпыну, іздену, өткен тақырыпты еске түсіру)
Оң жақтағы Ортадағы Сол жақтағы
50 |
50 |
50 |
60 |
60 |
60 |
70 |
70 |
70 |
Бағалау шкаласы:
Үш сұраққа жауап алынса - «5»;
Екі сұраққа жауап берсе - «4»;
Бір сұраққа - «3»
Мүлдем сұрақтарға жауап алынбаса - «2»
Тапқырлық таныт!
Ана тілі
Білім керек бәріне
Басты мақсат:
1. Бөлімді қайталау, бекіту, пысықтау, жаттықтыру
2. Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
3. Баланың ақыл-ойын, қиялын, ой толғау толғанысын кеңейту
Біліміңді тексер
Тест жұмысын бағалау парағы
Сынып: Пәннің аты:_________________________
Бағалау шкаласы:
Әр тапсырмаға 5 ұпайдан беріледі.
60 - 65 ұпай - « 5 »,
45 - 55 ұпай - « 4 »,
30 - 44 ұпай - « 3 ».
Тест жауаптарын енгізу парағы
Оқушының тегі, аты _______________________________
Пәннің аты _____________________________________
* Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Алғы сөз
Қазақ халқы ежелден бала тәрбиесіне аса зор мән беріп, салауатты өмір салтын ынталандыру мақсатында, олардың жауынгерлі рухта ержетуін ұқыптылықпен қадағалаған. Оларды аяғын басып жүре бастаған кезінен бастап баланың епті, шымыр болып өсуін назарда ұстаған. Кез-келген ұлт балаларының сымбатты, көрікті, шымыр, денсаулығы мықты болғанын қалайды. Міне, осы ретте дене шынықтыру пәні бала өмірінде маңызды рөл атқарады.
Үлгі
Дене шынықтыру пәні бойынша қауіпсіздік ережесі
Сынып: ___ 2016-2017 оқу жылы Қыркүйек 1-ші аптасы
р\с |
Оқушының тегі, аты |
Жеңіл атлетика |
Гимнастика |
Футбол |
Баскетбол |
Волейбол |
Ұлттық қозғалмалы ойындар |
Оқушының қолы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сынып жетекшісі: _________________
Дене шынықтыру пәні мұғалімі:________________
Оқушылардың дене шынықтыру дайындығының көрсеткіштері Сынып:_______ 2016-2017 оқу жыл
р\с |
Оқушының тегі, аты |
Медицина. топ |
Оқ жылының басында (Қыркүйек) |
|||||
Жү-гіру |
Қолдың күші |
Орнынан ұзындыққа секіру |
Тығыз допты лақтыру |
Дене шынықтыру дайындығы жағдайының бағасы |
||||
Сол |
Оң |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу нормативтері бойынша оқушылардың дене дайындығын бағалау
М О Н И Т О Р И Н Г І Дене шынықтыру сынып:___ 2016-2017 оқу жылы 1 тоқсан
Оқ көрсеткіші: Сапа % - Үлгерім % - Орта ұпай -
Дене шынықтыру пәні бойынша оқу үлгерімінің сапалық көрсеткішін анықтау м о н и т о р и н г і
2016-2017 оқу жылы 1 тоқсан 2-4 сыныптар
Көрсеткіш Сынып |
Сапа % |
Үлгерім % |
Орта ұпай |
2 «А» |
87 |
100 |
4,4 |
2 «Ә» |
100 |
100 |
4,3 |
3 «А» |
100 |
100 |
4,5 |
3 «Ә» |
100 |
100 |
4,2 |
4 |
90 |
100 |
4 |
Д и а г р а м м а
2016 - 2017 оқу жылы 1 тоқсан 2 - 4 сыныптар
2 тоқсанның қорытындысы бойынша
2 «А» сынып оқушыларының дене дайындықтарын бағалау
М О Н И Т О Р И Н Г І
Дене шынықтыру 2016 -2017 оқу жылы
р\с |
Оқушы. тегі, аты |
Дене дайындығының деңгейі |
||||||||||||
Қозғалмалы ойындар |
Дала жарысы |
Гимнастика |
Қоры- тынды бағасы |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Сабақ № |
Сабақ № |
Сабақ № |
||||||||||||
28 |
30 |
32 |
34 |
36 |
37 |
38 |
39 |
42 |
44 |
45 |
47 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу көрсеткіші Сапа % - Үлгерім % - Орта ұпай -
2 тоқсанның қорытындысы бойынша
4-сынып оқушыларының дене дайындықтарын бағалау
М О Н И Т О Р И Н Г І
Дене шынықтыру 2016 -2017 оқу жылы
р\с |
Оқушы. тегі, аты |
Дене дайындығының деңгейі |
||||||||||||
Қозғалмалы ойындар |
Дала жарысы |
Гимнастика Саптық жаттығулар |
Қоры- тынды бағасы |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Сабақ № |
Сабақ № |
Сабақ № |
||||||||||||
30 |
32 |
33 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
42 |
43 |
45 |
46 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу көрсеткіші Сапа % - Үлгерім % - Орта ұпай-
* Президентің Қазақстан халқына жолдаған Ж о л д а у л а р ы
р\с |
Т а қ ы р ы б ы |
Жолдаған уақыты |
1 |
Елбасының алғашқы Жолдауы «Елдегі жағдай мен 1997 жылға арналған ішкі және сыртқы саясаттың негізгі бағыттары туралы» |
07.10.1996 |
2 |
«Қазақстан – 2030» Жолдауы |
10.10.1997 |
3 |
«Елдегі жағдай мен ішкі және сыртқы саясаттың негізгі бағыттары туралы » |
20.09.1998 |
4 |
«Елдің жаңа ғасырдағы тұрақтылығы мен қауіпсіздігі туралы» |
15.09.1999 |
5 |
«Еркін, тиімді және қауіпсіз қоғамға қадам» |
16.10.2000 |
6 |
«Елдегі жағдай және 2002 жылға ішкі және сыртқы саясаттың негізгі бағыттары туралы» |
03.09.2001 |
7 |
«Ішкі және сыртқы саясаттың 2003 жылға негізгі бағыттары туралы» |
16.04.2002 |
8 |
«Ішкі және сыртқы саясаттың 2004 жылға негізгі бағыттары » |
15.04.2003 |
9 |
«Бәсекеге қабілетті Қазақстан, бәсекеге қабілетті экономика, бәсекеге қабілетті ұлт» деп аталды |
19.03.2004 |
10 |
«Қазақстан экономикалық, әлеуметтік жән саяси жедел жаңару жолында» |
16.02.2005 |
11 |
«Қазақстан өз дамуындағы жаңа серпіліс жасау қарсаңында Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына қосылу стратегиясы» ретінде жарияланды |
02.03.2006 |
12 |
«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан!» |
28.02.2007 |
13 |
«Қазақстан халқының әл-ауқатын арттыру - мемлекеттік саясаттың басты мақсаты» деп аталды |
16.02.2008 |
14 |
«Дағдарыс арқылы жаңару мен дамуға» деп аталды |
06.03.2009 |
15 |
«Жаңа онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері» |
30.01.2010 |
16 |
«Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!» |
28.01.2011 |
17 |
«Әлеуметтік – экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» |
27.01.2012 |
18 |
«Қазақстан – 2050: Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяс бағыты» |
12.12.2012 |
19 |
«Қазақстан жолы – 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» |
17.01.2014 |
20 |
«Нұрлы жол – болашаққа бастар жол» |
12.11.2014 |
21 |
Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсім, реформа, даму |
30.11.2015 |
* Тәуелсіздік шежіресі
Тәуелсіздікке-25 жыл
Алаштың азаттығына, туған мемлекетіміздің Тәуелсіздігіне - 25 жыл. Ел аман, жұрт тыныш, аспан астындағы Алаштың азаттығы жасай берсін! Жасасын, Азаттық! Жасасын, Тәуелсіз қазақ мемлекеті! Тәуелсіздіктің 25 жылы тарихта өз ерекшеліктерімен қалды. Біз бүгін елімізде болған маңызды оқиғалар мен атаулы жылдарға тоқталамыз.
Атаулы жылдар
1990 жыл - Тәуелсіз Егемендігі туралы Декларация қабылданды
1991 жыл - Қазақстан Республикасы Тәуелсіздік алған жыл
1992 жыл - Дүниежүзі қазақтарының бірінші құрылтайы
1993 жыл - Қазақстан Республикасының тұңғыш Конституциясы қабылданды
1994 жыл - Халықаралық отбасы жылы
1995 жыл - Ұлы Абай жылы
1996 жыл - Бейбітшілік пен рухани татулық жылы
1997 жыл - Жалпы ұлттық татулық және саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу жылы
1998 жыл - Халық бірлігі мен ұлттық тарих жылы
1999 жыл - Ұрпақтар бірлігі мен сабақтастығы жылы
2000 жыл - «Мәдениетті қолдау» жылы
2001 жыл - «Автомобиль жолдары» жылы болып жарияланды
2002 жыл - «Денсаулық» жылы болды
2003-2005 жылдары - «Ауылды қолдау жылы» болып жарияланды
2004 жыл - Ресейдің Қазақстандағы жылы
2005 жыл - Ресейде Абай жылы аталып өтті
2006 жыл-Қазақстанда Пушкин жылы, Ресейде Абай жылы болып жарияланды
2007 жыл - Қазақ тілін қолдау жылы. Д.А.Қонаев жылы болып жарияланды
2008 жыл - Қазақстандағы Украина жылы
2009 жыл - Германиядағы Қазақстан жылы
2010 жыл - Жас жеткіншектердің даму жылы болып жарияланды
2011 жыл - «Білім жылы» болып жарияланды
2012 жыл - Экологиялық мәдениет және қоршаған ортаны қорғау жылы болды
2013 жыл - Австрияда Қазақстанның мәдениет жылы
1991-2014 - жылдар аралығында еліміздеболған маңызды оқиғалар хроникасы жылы
2015 жыл - Қазақстан халқы ассамблеясы жылы
2016 жыл - «Дін және тарих тағлымы» жылы деп жарияланды
*Қорытынды
Мектеп өмірі балаға жаңа әлемнің есігін ашып беріп, рухани дүниесінің қалыптасуына негіз салады. Бастауыш сыныпта оқытудың негізгі міндеті - баланың жеке басының жан-жақты қалыптасуын қамтамасыз ету, оның қабілетін анықтау және дамыту, білімдерін ашу, мектеп жағдайына тез бейімделуге қажет жағымды мінез-құлық қалыптастыру. Бала бойындағы қиындықтарды жеңе білу мақсатындағы оқыту әдісінің мазмұнын жаңаша оқыту. Білімді тұлға қайдан шығады? Жаңашыл мұғалімнің баланы дамыта оқытудағы жаңаша еңбегі, балаға ізденіс жолында білім берудегі жұмыс нәтижесінен шығады. Бастауыш сыныпта жаңаша білім беру мазмұнын жетілдіру, жаңашылдық әдістерді мектеп тәжірибесінде қолдану тиімділігімен жүзеге асырылады. Алдағы келешекке сенім мол деп ойлаймын.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1. Ү.Бөлекбаева. «Ұстаздық ізденістер» Алматы, 2007 жыл
2. Президенттің Қазақстан халқына жолдаған жолдауларынан
3. Б.А.Байкенова. «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» Алматы, 2014 жы
Пікір
Қазіргі кезде мектепте бәсекелестікке қабілетті тұлға қалыптастыруға, мұғалім өзінің педагогикалық шеберлігін жетілдіру мақсатында тынымсыз еңбек ететін, жан-жақты дамыған мұғалім орындай алады. Мектеп өмірі балаға жаңа әлемнің есігін ашып беріп, мектепте жаңаша білім беру мазмұнын жетілдіру, жаңашыл әдіс-тәсілдерді мектеп тәжірибесінде қолдану тиімділігімен жүзеге асырылады. Мектепте жұмыс нәтижесі мен оқушы еңбегін талдау, сараптама жасау, мониторинг жүргізу жұмыстары жүргізілген және жас мамандарға әдістемелік әдіс-тәжірибе жұмыстары жүйеленген-деп ойымызды тұжырымдадық. Қорыта келе, әріптесіміз Қойгелдиев Дүйсенбай Қауынбайұлының өткен оқу жылының қорытындысы бойынша атқарылған оқу әдістемелік «жаңа әдіс-тәсілдердіңмектеп тәжірибесінде тиімділігі» атты жұмыстары бір жүйеге біріктірілген. Алдағы шығармашылық жолындағы ізденісі келешекке сенімі мол деп ойлаймыз.
Пікір жазғандар: «О.Тайманов атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесінің ұжымдары.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі