«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 5-сынып
Жылына 68 с, аптасына 2 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
1-тоқсан 16 сағат |
|||
1. Таза, мінсіз асыл сөз |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл. |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.) |
|
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері |
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3) |
|
|
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты |
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу (5.А/И1.) |
|
|
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі |
шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (А/И3) |
|
|
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Керқұла атты Кендебай» ертегісінің маңызы |
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2. ); |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. (Т/Ж1) |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі |
Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Әйелдер бейнесі |
Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Тұлпарлар бейнесі |
Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы |
Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы |
Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр |
Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау |
|
|
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкер және шынайы өмір< |
Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
|
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.) |
|
|
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.А/И2) кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5.Б/С2) |
|
|
|
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ |
Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5.А/И3) |
|
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Асан атаға хат |
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4) |
|
|
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Туған жерің – Жерұйығың |
шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау (5.Б/С1) |
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
2-тоқсан 16 сағат |
|||
2. Тәрбиенің қайнар бұлағы |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік |
Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
|
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Не жетім?< |
А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
|
|
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз |
А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау |
|
|
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі |
Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
|
|
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат |
А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу |
|
|
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы |
шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; (5.Б/С1) көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. (5.Т/Ж4 ) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам |
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау ( Б/С2.); шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.(.Б/С3.) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1). |
|
|
Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» . Жомарттық пен сараңдық |
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.(5.А/И1) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес |
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3.) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі |
Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1); Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3) |
|
|
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан |
көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4). |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
3-тоқсан 20 сағат |
|||
3. Адамгершілік - асыл қасиет |
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5 Т/Ж2) |
|
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 А/И2) |
|
|
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5 Т/Ж1) |
|
|
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5 Т/Ж3) |
|
|
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат |
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу (5 А/И4) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5. Т/Ж1) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2) шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5. А/И3) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн |
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5. Т/Ж3); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5. Б/С2) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2); әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5. Т/Ж1) |
1 |
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала |
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (5. Т/Ж4); әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(Т/Ж1 |
|
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенім арту |
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5. Т/Ж3); әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу(5. А/И1) |
|
|
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2); эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5. А/И2); оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу(5. Б/С4) |
|
|
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2) |
|
|
|
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2) Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (Т/Ж3) |
|
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(А/И2) |
|
|
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман |
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. (А/И1) шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (Б/С3) |
|
|
Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір |
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2) көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4) |
|
|
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман |
Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу (Б/С4) |
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
4-тоқсан 16 сағат |
|||
4. Отбасы құндылықтары |
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Танысу |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2) |
|
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Уәде |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(Б/С2) |
|
|
|
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт |
|
|
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (Т/Ж4) |
|
|
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Сағыныш |
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5. Т/Ж3); шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау(5. А/И3) |
|
|
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Алданған арман |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2); шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (5.Б/С3) |
|
|
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (5.Т/Ж1) |
|
|
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық< |
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.) |
|
|
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.А/И2.) |
|
|
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі |
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту ( 5.Т/Ж4.); көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4.). |
|
|
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем! |
шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. (5.Б/С1.) |
|
|
|
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжені аңсау |
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту ( 5.Т/Ж4.); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.). |
|
|
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (Т/Ж1) Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2) |
|
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (А/И2) Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2) |
|
|
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу (А/И1) Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2) |
|
|
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. (А/И1) Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2) |
|
|
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (Б/С3) |
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
Акнур
Қыпшақ сейітқұл ел қамқоршысы эссе жазыныздаршы пж отинем
неге түсінік хаты жоқ аааа
неге түсінік хат жоқ ааа
Динара
Неге тек тоқсандық? Жауабын жазсаңдаршы.
Акмо
Неге жауап жок ?
Инабат
неге жауап жок
ляйля
түсінік хат жазылса
Сабина
Жауабы қайда
Айдана
Жауабы кайда?
Аяжан
Бжб 2020ның барма срочно керек болып тұр
гүлшетай
жауабы кайда қазір керек болып тұр
Гүлзат
Неге жауап жоқ, жауабы қайда
Аширова Ұлту
Бұл сайт өте керемет екен
Салтанат
Жауабы қаида
ЕРКЕЖАН
Туу сабақ бітті қайда суреті бжб нын.
Уже барлық гуглдын ішін аралап шықтым.Даже қанша түсінейн десем де ТҮСІНБЕДІМ.Апай да қос параққа жазыңдар деп шығып кетті. (Группадан емес телефоннан) Личкасына кірсем де жауап жазбайт.
Арука
Маган қазақ әдебиеттен керек
Сезім
Өтініш Ақтанжас дегенге кейіпкерге хат тауып беріңіздерші өтініш