№2 Алматы мемлекеттік гуманитарлы – педагогикалық колледжі
Химия және биология пәнінің оқытушысы: Болатбекова Қарлығаш Садыковна
Ашық сабақ жоспары
Сабақтың өткізілген күні |
01.03.18ж. |
|
Оқытушы |
Қ.С. Болатбекова |
|
Пән атауы |
Химия |
|
Топ |
Ш-14 |
|
Сабақтың тақырыбы |
§12. Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс. |
|
Сабақ мақсаттары |
Білімділік: Көмірсутектер мен олардың туындылары жайлы, қаныққан көмірсутектердің химиялық қасиеттерінен бастап арендерге дейінгі тақырыптарда қарастырылған білімдерін қорыту, бір жүйеге келтіру. Дамытушылық:. Органикалық заттардың алуан түрлілігіне көз жеткізу арқылы, ол заттардың бір-біріне айналу заңдылықтары материядағы бірлестік заңдылығын түсіндіру.Генетикалық байланыстарға мысалдар келтіріп, тиісті реакция теңдеулерін жаздыру, сандық есептер шығарту арқылы, тиянақты ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік:Оқуға саналы жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу, алған теориялық білімдерін іс-жүзінде қолдана білуге үйрету. |
|
Табысқа жету критерийі
|
Барлық білімалушылар біледі:Көмірсутектерді жіктей білу, қарапайым өкілдерінің құрылысын, гомологтары мен изомерлерін, қасиеттері мен қолданылуын біледі. |
|
Білімалушылардың басым бөлігі: Көмірсутектердің химиялық қасиеттеріне тән реакция теңдеулерін жазады. |
||
Кейбір білімалушылар біледі, қолданады: Генетикалық байланыс теңдеулерін жазып, сан есептерін шығаруда қолданады. Барлық оқыған көмірсутектердің құрамы→құрылысы→ қасиеттері→ қолданылуы арасындағы өзара байланыстың себебін түсініп, жүйелейді. |
||
Сабақтың типі |
Аралас. Cайыс сабақ |
|
Қолданатын әдістер |
Белсенді және интербелсенді әдістер. |
|
Сабақты ұйымдастыру түрлері |
Жеке, жұптық, топтық және ұжымдық жұмыстар. |
|
Қолданатын технологиялар |
СТО; АКТ; Блум таксономиясының элементтері. |
|
Пәнаралық байланыс |
физика, математика, экология |
|
Өндірістік оқумен байланыс |
Қосымша материалдармен жұмыс; электронды түрде көрсету. |
|
Оқу және әдістемелік Әдебиеттер, Интернет Ресурстар
|
1. Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев Н.Заграничная « Химия» Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық / Алматы: Мектеп, 2014. 152б.,сур. 2. Білім стандарты, пән бағдарламасы, Шоқыбаев «Химия» 10кл 2014г, 3. И.П.Хомченко «Общая химия» 2006г .2.О.С. Габриелян, Ж.А. 4. Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев « Химияны оқыту әдістемесі», 5. «Химия» оқулығы , Б.А.Мансұров 11сынып оқулығы, Алматы «Атамұра» ;Интернет материалдары |
|
Сабақ барысы Сабақ кезеңдері / жоспарланған уақыт
1.Ұйымдастырукезеңі /2-3мин
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі /5-6 мин «Білу»
|
Жоспарланған іс-әрекеттер
Тренинг: «Амандасу» Сабақтың эпиграфы: Сайыс сабақ барысы: Бағалау парақшалары, дескрипторторлармен таныстырылады.
Ұпай санын бағаға айналдыру: 1-қадам. Алдыңғы өтілген материалды еске түсіру.
1-кезең. «Кім жылдам-?» 1-тапсырма. Жеке жұмыс. Сызбанұсқа бойынша «органикалық заттарды» үш тілде атау. «Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс: Бұлар: қазақ тілі – мемлекттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі». Н.Ә. Назарбаев Қосжазбалы күнделік Қазақша атау ағылшынша атау 1. Углеводороды 2. Классификация углеводородов 3. Предельные углеводороды 4. Непредельные углеводороды 5. Ароматические углеводороды 6. Алканы 7. Циклоалканы 8. Алкены 9. Алкины 10. Алкадиены 11. Арены 12. Генетическая связь углеводородов Бүгінгі күні органикалық заттардың саны 20 миллионға жуық. Күн санап синтездік жолмен алынған заттардың саны көбеюде. Ол заттардың бәрін білу мүмкін емес. Ең болмағанда, органикалық заттардың бір-біріне айналу заңдылықтарын білу, біз үшін өте маңызды. Осы тұрғыда органикалық заттардың алыну жолы мен қасиеттері, маңызы жөнінде аянбай еңбек еткен ғалымдарымызды еске түсірейік. Оқытушымен білімалушының диалогі (1-5 ұп) 1-4-топтарға. (ауызша сұрақтар ) «Ой шақырту» әдісі. Миға шабуыл: 2-кезең. «Кім зерек-?» 2-тапсырма. Жеке жұмыс
А. В. С Д Е Сұрақтар: 1. Гидратация реакциясын ашқан......? 2. Циклопарафиндерді алғаш рет мұнайдан тапқан.? 3. Противогазды ойлап тапқан ғалым...........? 4. Құрылыс теориясын ашқан ғалым..............? 5. Бензолдың құрылымдық формуласын ашқан....? Жауаптары: 1-Е; 2-Д; 3-С; 4-А; 5-В. 3-кезең. «Кім тапқыр» 3-тапсырма. Жұппен жұмыс. «Сәйкестігін тап» тест 2.Көмірсутектерді жалпы формулаларына сәйкестендір: 1. Алкандар А. СnH2n-2 Жауаптары: 1-С; 2-Е; 3-А; 4-В; 5-Д. Жауаптары: 1-Д; 2-С; 3-А; 4-Е; 5-В 3).А.Көксағыз алу үшін қолданылады; 1.Ацетилен В.Көкөністің пісіп жетілуін тездету үшін; 2. Метан С. Батпақ газы. 3. Бутадиен Д.Металдарды кесу, дәнекерлеу үшін; 4. Бензол Е. Улы, қопарылғыш заттар; 5. Этилен Жауаптары: 1-Д; 2-С; 3-А; 4-Е; 5-Д. |
Ресурстар
Тренинг: «Амандасу» Орындарынан тұрып, жұппен тақпақтағы іс- әрекеттерді орындайды. Музыка ырғағымен
флипчарт
Сабақты бағалау картасы
Баға критерийі 27- 30ұп-«5» 22- 26ұп-«4» 18- 21ұп –«3» 17(ұп)аз –«2»
Формативті бағалау Стикерлер беріледі.
Критериалды бағалау
Критериалды бағалау
|
ІІ Білімнің өзектілігі.
ІІ. Жаңа сабақ /20мин 2-қадам. «Түсіну»
3-қадам. «Қолдану»«Талдау»/40мин
ІІІ. Сабақты бекіту. 4-қадам. «Жинақтау»
5-қадам. «Қорытынды» /3-5 мин Бағалау/-5мин
VI. Үйге тапсырма/-1мин
VII. Рефлексия/3-5мин |
Қызығушылығын ояту. «Мағынаны тану»
Сызбанұсқа бойынша көмірсутектердің бір-біріне айналуы мен олардың туындылары арасындағы генетикалық өзгерістерді анықтаймыз. 6-кезең, « Зерек болсаң, шешіп көр»
|
Интерактивті тақта флипчарт тақырыбы, мақсаты Дидактикалық үлестірмелі материалдар
1..Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев Н.Заграничная « Химия» Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық- гуманитарлық бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық / Алматы: Мектеп, 2014. 152б.,сур.
Формативті бағалау Стикерлер беріледі. Әр топта стол үстінде: алкандар алкендер,алкиндер арендер табличкалары тұрады.
Жұмысқа қажетті Үлестірмелі материалдар таратылады.
Формативті бағалау. Критериалды бағалау
«концептуалды кесте» бойынша топты формативті, әрі критериалды бағалау.
Критериалды бағалау
Тақтаға реакция теңдеулерін орындайды. Реакция типтерін анықтайды.
Флипчартта А-деңгейінің 1-4топ бойынша дұрыс жауаптары көрсетіледі.
Тақтада сандық есептерді шығарады
Критериалды бағалау Формативті, Критериалды бағалау Критериалды бағалау Оқытушының қортындылауы
Флипчарттан «білімді бағалау картасы» «білімді бағалау парағы» көрсетіледі.
Тақтада: Үйге тапс: $13 - $14.оқу.1. «Мұнай және химия», «Тас көмір және оның өнімдері» тақырыптарына рефераттар жазыңдар. 2.№3-4 жаттығуларды орындау. Сандық есептер шығару.
Рефлексия «Табыс баспалдағы» Табыс баспалдағына берілген жауаптарына сәйкес, стикерлерді орналастырады.) «Білім шыңына» шыққан топты анықтау, марапаттау |
Айнур
Мұғаалімдерге үлкен көмек