КМҚК №21 «Алтын кілт» бөбекжай-бақшасы
Психолог: Жолдыбаева Айгерим Мировна
Баланың психологиялық ерекшеліктерін қалыптастыру мен дамытуға арналған практикалық жаттығулар мен ойындар.
Балалардың эмоционалдық сферасын дамыту.
1. «Мен және менің эмоцияларым» ойыны
Мақсаты: Мимика және пантомима арқылы сезімдерін білдіруге үйретеді. Балалардың негізгі эмоциялар (қуаныш, қайғы, қорқыныш, жайбарақат және т. б. ) туралы түсініктерін кеңейтеді; эмоционалдық күйді экспрессивтік құралдарды пайдалана отырып жеткізу қабілетін дамытады.
Ойын барысы: Үстел үстінде әр баланың алдында эмоционалдық күйлерді бейнелейтін карточкалар жинағы қойылған. Психолог кез келген эмоционалды күйді атайды (қуаныш, мұң, таңданыс және т. б. ), балалар оны өз жиындарынан табады, содан кейін бұл эмоцияны мимика және пантомима арқылы көрсетеді.
2. «Күлімдеу ғажайыптар жасайды» жаттығуы
Ойын барысы: балалар сүйікті адамның (анасының, әкесінің, т. б. ) күлкісін салады, сосын олардың күлкісін салып, бір-біріне салған суреттерін береді.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
1. «Мен білемін» ойыны
Ойын барысы: балалар шеңберге тұрып, «Мен қыздардың бес атын білемін. . . » (қалалар, жануарлар, т. б. атаулары) сөздерімен допты бір-біріне лақтырады, әр сөзге доп беріледі, сондықтан бала допты лақтырып, бір сөз айтуы керек.
2. «Мақтау» ойыны
Ойын барысы: ойын «Сен маған ұнайсың. . . » деген сөзбен басталады. Бала бұл фразаны ойынның барлық қатысушыларына, балаларға және ересектерге айтады. Басқа мүшелер де басқаларды мақтап, комплименттердің әртүрлі екеніне көз жеткізеді. Ойыннан кейін қатысушылардың қандай сезімде болғанын, өздері туралы күтпеген жерден не білгенін, мақтау айтуды ұнатқан-ұнамағанын талқылаған жөн. Ойын өзіңіздің жағымды жақтарын көруге, басқа балалар қабылдағанын және бағалайтынын сезінуге көмектеседі, сонымен қатар тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытады.
Агрессивтілік пен импульсивтілікті басу үшін ойындар.
1. «Каратэші» ойыны
Ойын барысы: балалар шеңбер құрып тұрады, оның ортасында құрсау жатыр. Қатысушылардың бірі шығыршыққа түсіп, қолдары мен аяқтарымен өткір қозғалыстар жасап, «каратэшіге» айналады. Қалған балалар ойыншыға агрессивті энергияны шығаруға көмектесу үшін хормен психолог бірге: «Күшті, одан да күшті!» дейді.
2. Шөлде айқайлау жаттығуы
Ойын барысы: қатысушылар түрік стилінде аяқтарын айқастырып шеңбер жасап отырады, психологтың белгісі бойынша қатты айқайлай бастайды. Бұл жағдайда қолмен және маңдаймен еденге дейін созылып, алға иілу керек.
Зейіннің шоғырлануын дамытуға арналған жаттығулар:
1. «Қақпағы бар шәйнек» жаттығуы
Жаттығу барысы: ойыншылар орындықтарға отырады, шеңбер құрады. «Тесіктен бу шығады, тесігі – тұтқада, тұтқасы – қақпағы, қақпағы – шәйнегі» – деп бәрі ән айтады. Оны ым-ишарамен сүйемелдеу
Қорытынды:
«Жүректен-жүрекке»
Балалар бәріміз қосылып өлең жолдарымен бір-бірімізге әдемі күлкімізді сыйлап амандық тілеп қоштасайық.
Кел балалар күлейік
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік
Кел балалар күлейік
Күлкіменен түлейік
Күлкі көңіл ашады
Күліп өмір сүрейік
Қоштасар бізге келді кез,
Қоштасқымыз келмейді-ақ.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі