Ниетбаева Кульбаршин Батырхановна
Тарих пәнінің мұғалімі
Алматы облысы, Панфилов ауданы
«Кішішыған орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Пәні |
Дүние жүзі тарихы |
|
Сынып |
10 «Ә» жаратылыстану-математика бағыты |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қытай және Моңғолия |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Қытай және Моңғолия туралы жаңа ақпараттармен таныстыру, оқушылардың ізденіп, топтасып жұмыс істеулеріне мүмкіндіктер жасау. |
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай мен Моңғолия елдерінің тарихы туралы біледі. |
|
Оқушылардың басым бөлігі Екі елдің ішкі-сыртқы саясаттарына сипаттама береді. Салыстыру, талдау жұмыстарын жүргізеді. |
||
Кейбір оқушылар Қазіргі кезеңдегі жағдайы, елімізбен байланысы туралы мәлімет береді. |
||
Алдыңғы оқу |
Бірінші дүниежүзілік соғыс және оның барысы туралы естеріне түсіреді. |
|
Жоспар |
||
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
Басталуы |
Ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушылардың бір-біріне деген ізгі тілектері Үй тапсырмасын сұрау Үлестірме тапсырмалары бойынша сұрақтарға жауап береді. Сандар бойынша топқа бөлінеді. |
Сандар жазылған үлестірме тапсырмалары |
Ортасы |
Жаңа тақырыппен жұмыс ББҮ стратегиясы Білемін, Білгім келеді бойынша жұмыс 1.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай. 2. 1925-1927жж. ұлттық революция. 3.Қытайда Гоминьдан билігінің орнауы 4.1927-1937жж. азамат соғысы. 5. Моңғолия Тапсырмалар орындау Жылдар сөйлейді 1919ж. қаңтар, 1921ж. сәуір, 1925-1927жж. 1931ж. мамыр, 1927-1937жж. 1937ж. тамыз, 1924ж. қараша, 1946ж. Сандармен жұмыс Тақырып бойынша сандардың тұсына мәліметтер жазу. Танымал тұлғалар Сунь Ятсен, Чан Кайши туралы білетін мәліметтерімен бөліседі, кластер жасайды. |
ББҮ стратегиясы
дүние жүзінің саяси картасы
дүние жүзі тарихы 10 сынып
жылдар
сандар
кластер жасау |
Аяқталуы |
Жаңа тақырыпты бекіту Венн диаграммасын толтыру ББҮ стратегиясы Нені үйренгендерін жазады Сабақты қорытындылау Оқушылардың қорытынды пікірлері Үйге тапсырма беру §20 оқу 117-127 беттер. |
Венн диаграммасы |
Қосымша ақпарат |
||
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс |
қосымша әдебиеттермен, деректермен жұмыс жүргізу |
критерийлер арқылы оқыту үшін бағалау, оқушылардың бірін-бірі бағалауы |
дүниежүзі тарихы, география, интерактивті тақта |
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? |
Сұрақтарға жауап беру шынайы, тақырып бойынша алдын-ала жоспарланған
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай мен Моңғолия туралы қосымша мәлімет алды ынтымақты тиімді болды жоспарланған жаттығуларды оқушыларға орындатып, қосымша мәліметтерді беріп үлгердім. |
|
Қорытынды бағамдау |
||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуда, оқуда ) 1. Екі мемлекетті Венн диаграммасы арқылы салыстыру 2.ББҮ стратегиясын қолдану Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1.Тарихи тұлғаларға кластер құрастыру 2.Оқушылардың бірін-бірі бағалауы Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Оқушылардың қосымша мәліметтермен жұмыс істеп, оны сабақта тиімді пайдалану |
Жанар
Гүлбаршын, қалайсың?