Өлең, жыр, ақындар

Қытай және Моңғолия

 Ниетбаева Кульбаршин Батырхановна
Тарих пәнінің мұғалімі
Алматы облысы, Панфилов ауданы
«Кішішыған орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні

Дүние жүзі тарихы

Сынып

10 «Ә» жаратылыстану-математика бағыты

Сабақтың тақырыбы

Қытай және Моңғолия

Сабақ негізделген оқу мақсаты

 Қытай және Моңғолия туралы жаңа ақпараттармен таныстыру, оқушылардың ізденіп, топтасып жұмыс істеулеріне мүмкіндіктер жасау.

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар

Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай мен Моңғолия елдерінің тарихы туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі

Екі елдің ішкі-сыртқы саясаттарына сипаттама береді. Салыстыру, талдау жұмыстарын жүргізеді.

Кейбір оқушылар

Қазіргі кезеңдегі жағдайы, елімізбен байланысы туралы мәлімет береді.

Алдыңғы оқу

Бірінші дүниежүзілік соғыс және оның барысы туралы естеріне түсіреді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

 

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Оқушылардың бір-біріне деген ізгі тілектері

Үй тапсырмасын сұрау

Үлестірме тапсырмалары бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сандар бойынша топқа бөлінеді.

 

 

 

 

Сандар жазылған үлестірме тапсырмалары

Ортасы

Жаңа тақырыппен жұмыс

ББҮ стратегиясы

Білемін, Білгім келеді бойынша жұмыс

1.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай.

2.  1925-1927жж. ұлттық революция.

3.Қытайда Гоминьдан билігінің орнауы

4.1927-1937жж. азамат соғысы.

5. Моңғолия

Тапсырмалар орындау

Жылдар сөйлейді

1919ж. қаңтар, 1921ж. сәуір,

1925-1927жж. 1931ж. мамыр,

1927-1937жж. 1937ж. тамыз,

1924ж. қараша, 1946ж.

Сандармен жұмыс

Тақырып бойынша  сандардың тұсына мәліметтер жазу.

Танымал тұлғалар

Сунь Ятсен, Чан Кайши туралы білетін мәліметтерімен бөліседі, кластер  жасайды.

 

ББҮ стратегиясы

 

дүние жүзінің саяси картасы

 

дүние жүзі тарихы

10 сынып

 

 

жылдар

 

 

 

 

сандар

 

 

кластер жасау

Аяқталуы

Жаңа тақырыпты бекіту

Венн диаграммасын толтыру

ББҮ стратегиясы

Нені үйренгендерін жазады

Сабақты қорытындылау

Оқушылардың қорытынды пікірлері

Үйге тапсырма беру

§20 оқу 117-127 беттер.

Венн диаграммасы

Қосымша ақпарат

Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс.

АКТ-мен байланыс

қосымша әдебиеттермен, деректермен жұмыс жүргізу

критерийлер арқылы оқыту үшін бағалау, оқушылардың бірін-бірі бағалауы

дүниежүзі тарихы, география,

интерактивті тақта

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Сұрақтарға жауап беру

шынайы, тақырып бойынша алдын-ала жоспарланған

 

Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай мен Моңғолия туралы қосымша мәлімет алды

ынтымақты

тиімді болды

жоспарланған жаттығуларды оқушыларға орындатып, қосымша мәліметтерді беріп үлгердім.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуда, оқуда )

1. Екі мемлекетті Венн диаграммасы арқылы салыстыру

2.ББҮ стратегиясын қолдану

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.Тарихи тұлғаларға кластер құрастыру

2.Оқушылардың бірін-бірі бағалауы

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

  Оқушылардың қосымша мәліметтермен жұмыс істеп, оны сабақта тиімді пайдалану


Пікірлер (2)

Жанар

Гүлбаршын, қалайсың?

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз