Түркістан облысы Жетісай ауданы Асықата кенті
"№11 "Жеңіс" мектеп-гимназия" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Абдраманова Улбосын Маликовна
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография. |
Мектеп: «№ 11 «Жеңіс» мектеп – гимназия» КММ |
|||||||||||
Күні: 21.10.2024 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдраманова Ұлбосын Маликовна |
|||||||||||
Сынып: 6 «Ә» сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Родостағы алып мүсін. Зевс мүсіні |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.4.1.1 – тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|||||||||||
Жоспар |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс-тар |
||||||||
Сабақтың басы 10 минут
Сабақтың ортасы 30 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. А) Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Ә) Оқушылардың оқу құралдарын байқау, сабаққа дайындық. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Б). «Балаларға тілек». Мейірімді жүрекпен,
В). «Миға шабуыл» әдісі. 7” саны туралы не білеміз (видеоролик көрсету) Не үшін басқа сан емес, “7” саны туралы ? (слайд) Қадым замандардан бері Жер бетін мекендеп келе жатқан халықтардың көпшілігі жеті санында сиқырлы күш бар деп санаған. Оны кие тұтып, қастерлеген небір ұлттар да болды. Соның бірі – қазақ халқы. Біздің ата-бабаларымыз да жеті санын қастерлеп, бірқатар таным - түсінігі мен табиғат құбылыстарын, аспан денелерін жеті санымен атап, ата Заңдарына, салт - дәстүріне арқау етіп келеді. ІІ. Үй жұмысын тексеру (5 –тапсырма). Г). «Ой қозғау» тәсілін қолданып суреттер топтамасын көрсетемін. Ой қозғау арқылы оқушылардың шығармашылығын арттыру, сын тұрғысынан ойлауы қалыптастыру. .Сабаққа белсенділігі, ынта- жігерін арттыру.
ІІІ. «Әлемді шарлау» ойыны. Ширату жаттығуы.« Сынып қабырғасына Әлемнің жеті кереметінің суреттері ілінеді. (суреттердің артына «7» ұғымына байланысты сұрақтар жазылады). « 7 КЕРЕМЕТ» сөзі шығады.
IV. Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Сабақтың тақырыбы: Родостағы алып мүсін. Зевс мүсіні А). Оқулықпен жұмыс . Тыңдалым 2. Сұрақтарға жауап алу. 1. Ескерткіштерді қалай сақтауға болатыны туралы ойларыңды ортаға салыңдар. 2. Мәтіндегі ақпараттарды пайдаланып, қорытынды жасаңдар. Дискриптор: 1.Мәтін мазмұнын түсінеді.Мәтін бойынша оз ойын жеткізе алады 2.Сыни пікір айтады. ҚБ
Ә). Дәптермен жұмыс. Жазылым. 3-тапсырма. «Артық болмас білгенің» айдарында берілген мәтін бойынша аналитикалық талдау жасаңдар. Сұрақтарға жауап жазу арқылы өз ойларыңды еркін білдіріңдер. Сұрақтар: Дескриптор:
ҚБ
Келесі сабақтың тақырыбы: Зевс мүсіні 1. 1 – тапсырма. (Мәтінді видеороликтен тыңдатып көрсету). 2. Сұрақтарға жауап алу. 1. Осындай мүсіндер қазір бар ма? 2. Осы ескерткіш туралы тағы нені білгілерің келеді?
Дискриптор: 1.Мәтін мазмұнын түсінеді.Мәтін бойынша оз ойын жеткізе алады 2.Сыни пікір айтады. ҚБ
4-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманы орындайды.
Өздері жазған хаттағы бірге ,бөлек және дефис арқылы жазылған сөздердің емлесін түсіндіреді. |
Оқушылар қажетті заттарын алып, назары сабаққа аударылады.
Суреттер топтамасын таңдай отырып өз ойларын ортаға салады. Сыни тұрғыдан ойлауы артады,сабаққа белсенділігі,ынта- жігері артады.
Оқушылар суреттерді аралап, олар туралы не білетінін әңгімелейді.
Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. Мәтінмен танысып, бүгінгі сабаққа байланысын анықтайды. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.
Мәтінді мұқият тыңдайды; •сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады; •негізгі ойды анықтайды. •тақырыбын, идеясын анықтайды; •қазіргі өмірмен байланыстырады; •шешім ұсынады.
«Артық болмас білгенің» айдарында берілген мәтін бойынша аналитикалық талдау жасаңдар. Сұрақтарға жауап жазу арқылы өз ойларыңды еркін білдіріңдер.
Мәтінді мұқият тыңдайды; •сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады; •негізгі ойды анықтайды. •тақырыбын, идеясын анықтайды; •қазіргі өмірмен байланыстырады; •шешім ұсынады. |
Түрлі-түсті қағаз қиындыларымен бағалаймын
ҚБ
|
6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Плакаттар
Сызба кестелер
фишка-лар
\
|
||||||||
|
Топтық жұмыс «Ой қозғау» тәсілін қолданып суреттер топтамасын көрсетемін. Ой қозғау арқылы оқушылардың шығармашылығын арттыру, сын тұрғысынан ойлауы қалыптастыру. .Сабаққа белсенділігі, ынта- жігерін арттыру. Оқылым мәтіндері бойынша постер қорғау
Сабақты бекіту. 7 санына байланысты мақал – мәтелдер білеміз бе? 1. Жеті атасын білген ұл, Жеті жұрттың қамын жер. Өзін ғана білген ұл, Құлағы мен жағын жер. 2. Жеті атасын білмеген жетімдіктің белгісі. 3. Жұт жеті ағайынды, 4. Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. 5. Алты аға бірігіп әке болмас, жеті жеңге бірігіп ана болмас. 6. Жігітке жеті өнер де аз. 7. Қарғыс жеті атаға жетеді.
1. Жетелі мен іскерге жеті күннің бәрі сәтті. 2. Жеті қарақшыны таныған, жеті күнде адаспас. 3. Жеті кедей жиналғанмен ортасынан бір бай шықпас. 4. Жетім бала жеті күлшеге тоймас. 5. Кедейдің жеті қаңтары бар. 6. Жетімге жеті бидай да тамақ. 7. Жетімнің қарны жетеу 8. Айла алтау, ақыл жетеу. 8. Қыстың соңы жеті тоғыс, көктем басы бес тоғыс. 9. Алты жастан жинасам асырам, жеті жастан жинасам жеткізем. 10. Жақсыны жеті жыл жетелесең, адам болады, Жаманды жеті жыл жетелесең, надан болады. |
Мәтінді түсініп оқиды.
Оқылым стратегияларын қолдану: мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну үшін және нақты ақпаратты табу үшін жұмыс түрлері беріледі.
Гелиостың қираған мүсінін сатып жібермей, қалпына келтіріп, сақтап қалуға болар ма еді? Ойларыңды ортаға салып, талқылаңдар. |
|
Тапсырма қағаздары
|
||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сабақты қорытындылау: Бүгінгі сабақ не туралы болды? Біз нені түсіндік, , нені білдік? Өз-өзімізді қалай бағалаймыз?
(Бағалау. Оқушылардың алған ұпайларын жинақтап бағалау)
Кері байланыс.
Бәрі түсінікті болды! Онша түсінбедім... Түсінбедім ? ? ? |
|
- Нарша Булгакбаев
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі