Өлең, жыр, ақындар

Марвел кинематографиялық әлемі әлемдік кинематографияның негізгі тенденцияларын анықтауы

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Әл - Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
Факультеті:"Философия және саясаттану"
Кафедрасы: "Дінтану және мәдениеттану"
Орындаған: Таймас Асылжан Әзімханұлы
Жетекші: Кудерина Айжан Нұрхамитқызы

Тіпті кішкентай көрермендеріміз де комикстердің кинотеатрларды жаулап алғанын байқады. Байқайтынымыздай Marvel студиясы комикс сюжеттерін алып жылына екі-үш фильм мен сериалдар шығарады.

Алайда, бұл әрдайым бола бермеді. Әрине, комикстердің өзі Америка Құрама Штаттарында және Еуропада ұзақ уақыт бойы, үлкенді-кішілі экрандарға сонау 1940 жылдары беріле бастады. Бірақ кең таралған бұқаралық танымалдық 30 жыл бұрын Marvel кинематографиялық әлемінің пайда болуымен басталды. Ал жойылуына аз қалған компания алдағы жылдарда кинодағы ең ауқымды және елеулі трендті белгілегені белгілі болды.

Marvel мұндай танымалдыққа қалай қол жеткізді?

1990 жылдардың соңында Marvel Studios жұмысының нашарлығы соншалық, олар көптеген танымал кейіпкерлеріне комикс құқықтарын әртүрлі компанияларға сатуға мәжбүр болды. Олардың арасында «Өрмекші адам», «Фантастикалық төрттік» және «Икс адамдар» болды. Көп ұзамай Сэм Рэймидің «Өрмекші адам» трилогиясы мен Брайан Сингердің «Росомаха» және басқа мутанттар туралы фильмдері пайда болды.

Бұл фильмдердің барлығы танымал болды және тамаша касса жинады. Бірақ олар қарапайым франшиза принципі бойынша құрылған: Өрмекші адам туралы трилогия, Икс адамдар туралы трилогия, Фантастикалық төрттік туралы дилогия.

Содан кейін Marvel компаниясы өз фильмдерін түсіруге шешім қабылдады. Бірақ қандай да бір түрде басқалардан ерекшелену үшін оған әлдеқайда үлкен нәрсені - суперқаһармандардың бүкіл әлемін жасау керек болды, онда әрбір сюжетте жеке кейіпкерлер туралы айтады, бірақ олардың барлығы бір ғаламда бірге өмір сүреді.

Негізінде, студия жан-жақты жүріп жатты. Бірінші фильмді әзірлеуге барлық мүмкін қаражат жұмсалды; Сол себепті «Темір адам» алғашында табысқа кенелген сияқты. Бірақ іс жүзінде бұл үлкен тәуекел болды.

Басты актер кіші Роберт Дауни есірткіге тәуелділіктен емделгеннен кейін ғана танымал бола бастады. Режиссерлық орынды сол кезде танымал емес бірнеше фильмді басқарған Джон Фавро иеленді.

Бірақ идея сәтті болып шықты: көрермендер «Темір адамды» қуанышпен қабылдады. Комикстердегі бейнені тамаша қайталаған харизматикалық басты кейіпкер және жанкүйерлерді қуантқан түпнұсқа Marvel туындыларына көптеген сілтемелер де жұмыс жасалды. Бірақ, ең бастысы, финалда авторлар барлық Marvel фильмдері бір-бірімен байланысты болады деген ой қалдырды.

Жанкүйерлер бұл нені білдіретінін жақсы түсінді. Түпнұсқа комикстерде авторлар кроссоверлерді жиі ұйымдастырды - әртүрлі тәуелсіз суперқаһармандар кездескен оқиғалар. Бірақ экрандарда бұл тек мультфильмдерде болды. Мұнда көрермендер Marvel фильмдерін жіберіп алмау керектігін бірден білді.

Сондықтан, студияның барлық кейінгі жұмыстары бірден назарға түсті. «Керемет Халк» көрермендердің қызығушылығын тудырды: бұл кейіпкер туралы фильм 2003 жылы шығарылды және оны көрермендер жылы қабылдады. Одан кейін екінші «Темір адам» мен «Тор» болатынын бәрі білді, тіпті Капитан Америка туралы фильм туралы қауесеттер болды.

Осылайша, компания көрерменді бірден баурап алды. Алғашқы суреттер тікелей байланысқан жоқ, бірақ кейіпкерлерге тұрақты кеңестер мен сілтемелер жаңа кейіпкерлердің пайда болуына біркелкі әкелді және оларды бір-біріне жақындатты.

Алғашқы бес фильмнен кейін көрермендерге таныс барлық суперқаһармандар кең ауқымды «Мстители» кроссоверіне біріктірілді. Бұрын-соңды үлкен экрандарда мұндай жағдай болған емес.

Міне, экранда өз хикаяларының кейіпкерлері кездесті. Көрермендер оларды бұрыннан білетін, бірақ қазір олар жиналды, сондықтан әр кейіпкердің жанкүйерлері кинотеатрларға келді. Осылайша, 2012 жылы «Marvel» кинода нағыз революцияны бастады және осыдан кейін барлық студиялар өз ғаламдарын құруға асықты.

Фильмді жылдың басты оқиғасына айналдырды

Бірнеше жыл қатарынан кинематографиялық ғаламның жаһандық кроссоверлері жылдың ең маңызды оқиғаларының біріне айналды. Мәселе мынада, «Война бесконечности» және «Финал» фильмдерінде Марвел он жылдық тарихты қорытындылайды. Бұрынғы барлық фильмдегі кейіпкерлер мен Таностың жаһандық қақтығысы үшін дайындалған. Ал ортақ фильмдерде зұлым адамды жеңу үшін олардың барлығы бірігуі керек болды.

Бұл фильмдерді «Темір адам», «Доктор Стренж», «Тор», «Галактика сақшылары», компания қазірдің өзінде сатып алған жаңа «Өрмекші-адамның» барлық жанкүйерлері көреді дегенді білдіреді.

Сонымен қатар, авторлар сюжеттің барлық егжей-тегжейлерін премьераға дейін қатаң құпияда сақтайды, көрермендерді не болатынын таң қалдырады. Мұндай фильмдерді басқа фильмдермен салыстыру тіпті қиын, өйткені кино тарихында мұндай болған емес: ондаған кейіпкерлер экранда күтпеген комбинацияда жиналды. «Война бесконечности» фильміндегі сюжетінде кейбір көріністерінде тіпті кейіпкерлер туралы жеке әңгімелердің  әртүрлі режиссерлік стильдерін сезінуге болады.

Сол себепті сюжеттін қалай болатыны, басқа сүйікті кейіпкерлермен не болатыны және ең бастысы, кинематографиялық ғаламның әрі қарай қалай дамитыны белгісіз. Сондықтан миллиондаған көрермен сүйікті кейіпкерлерінің тағдыры туралы бірінші болып білу үшін премьераға билеттерді алдын ала сатып алады.

Marvel трендтерді анық бақылайды. Танымалдығы төмендей бастағанда, студия бірден бағытын өзгертіп, көрермендерді жаңа жанрлар мен әңгімелермен тағы да қызықтырды. Сонымен қатар, сериал әртүрлі стильдер мен платформалар арқылы аудиториясын кеңейтті.

Ең бастысы, Марвел ережеден ауытқып, көрерменді таң қалдырудан қорықпайды. Бұл күтпеген сюжеттік бұрылыстарға да, жанрлық эксперименттерге де қатысты болуы мүмкін. 20 фильмнен кейін де жанкүйерлер бұдан әрі не күтіп тұрғанын білмейді. Marvel киностудиясының фильмдері драма, әлеуметтік тақырыптар, комедия және, әрине, экшенге толы. Сондықтан Marvel Studios-тың әрбір жаңа жобасы қайтадан көптеген көрермендерді тартады.


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Басқа да жазбалар